leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu kanske ni tror ja är nått retard, men vad är mönstra egentligen? Vad innebär det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du kunde inte frågat det i den andra tråden eller? Jag tror det är när man går med i armen eller nåt i den stilen. Fast jag vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Från armen ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 När du mönstrar så får du göra fystet, cykla på en cykel, testa din armkraft och benkraft, de kollar om du har några hälsoproblem, du får ett par papper och svarar på frågor, sen får du prata med nån om vad du tycker om att gå med i lumpen och så. Sen när allt det där är klart, så bestäms det om du får gå med i lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gör man liksom det ensam på nått ställe, eller äre typ 30 pers samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gör man liksom det ensam på nått ställe, eller äre typ 30 pers samtidigt? Vet inte, men antar att man åker dit i grupper, sen får man göra testen själv medans vissa glor på... Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det obligatoriskt om man har svåra ryggproblem. Alltså om man har det allvarligt talat, utan att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det obligatoriskt om man har svåra ryggproblem. Alltså om man har det allvarligt talat, utan att ljuga. Har man ryggproblem kommer man med största sannolikhet inte få gå med i lumpen. Det är vad jag tror i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej. Jag har seriösa ryggproblem. Men vill ju heller inte gå lumpen. Kan man slippa mönstringsskiten om man visar läkarintyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Okej. Jag har seriösa ryggproblem. Men vill ju heller inte gå lumpen. Kan man slippa mönstringsskiten om man visar läkarintyg? Nja, jag tror mönstring är obligatoriskt(Lag på det). Men om du har ryggproblem och inte vill gå lumpen får du nog frisedel. Redigerad 10 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad händer om man skiter i mönstringen då? Hamnar man i finkan eller vaddå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad händer om man skiter i mönstringen då? Hamnar man i finkan eller vaddå. Förut hamnade du i fängelse i en månad eller flera. Nu vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Förut hamnade du i fängelse i en månad eller flera. Nu vet jag inte. Nu är det 1 månad men efter det så slipper man lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu är det 1 månad men efter det så slipper man lumpen Värt o slippa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Förr åkte man in i häktet, där satt min farsa i någon dag, vägrade lumpen. Sådan far, sådan son.. iallafall i detta sammanhanget. Fuck the lump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts