Mathias Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har nu GTA SA till PC men upptäkte att jag trorligtvis har för dålig dator, det hackar alldeles för mycket för att kunna spelas...och som jag väntat på att få det till PC. blev lite besviken på min dator där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har nu GTA SA till PC men upptäkte att jag trorligtvis har för dålig dator, det hackar alldeles för mycket för att kunna spelas...och som jag väntat på att få det till PC. blev lite besviken på min dator där. Checkade du inte in systemkraven innan du köpte/fick det då? Jag vet exakt hur det känns iaf! Hände med VC! Fast har bättre data nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har nu GTA SA till PC men upptäkte att jag trorligtvis har för dålig dator, det hackar alldeles för mycket för att kunna spelas...och som jag väntat på att få det till PC. blev lite besviken på min dator där. Tråkigt, men du kan ju alltid försöka göra det bästa av saken. Läs här för lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Och? Om du inte brydde dig, varför då svara? qouad_Gta: Kolla de nya guiderna för lagg och FPS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fast har bättre data nu.. Toki Power ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dennaguieden ggjorde så att jag nu kan spela ett hackfritt GTA SA på PC! F**n vad glad jag blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts