Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nja, det lever nästan upp till mina förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Nja, det lever nästan upp till mina förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Nästan upp till förventningarna. Saknar HUD grejerna från Vice City. Där pengarna och det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Saknar HUD grejerna från Vice City. Där pengarna och det står. Det finns ju! Allt står i STATS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns ju! Allt står i STATS! Ja men den "stilen" saknar jag. Är det någon som vet när Cj blir hungrig? Finns det något mätare eller något? Kommer bara fram en ruta hur som helst och säger att han måste äta. Mitt i ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Han säger ibland att han är hungrig, eller fettet bli - eller så kollar du på hälsan! Är inte den full, ät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Alla xbox spelande: Är det bra på xbox, eller ska jag köpa på pc istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bättre grafik på pc än ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bättre grafik på pc än ps2? Antar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja, det gör det lätt... Det är bara min xbox som ger ifrån sig nått konstigt ljud från cd-läsaren varje gång man kör ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lever upp till mina förväntningar. älskar detta spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bättre grafik på pc än ps2? Grabben jag kunnde inte gå till baka till Ps2n effter jag spelat några timmar Sa på pc utan att få huvudvärk. Det är så grynigt och kantigt på ps2n så jag fattar inte hu jag kunnat klara storryn på den. Ps2 versionen har ingen antialising och saknar alla detaljer, plus att datorskärmen är minst 15 ggr skarpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 San Andreas är utan tvekan det svagaste spelet av trilogin i 3D. Storyn faller mig inte i smaken överhuvudtaget. Musiken går inte att lyssna på. Ljudbuggen får mig att bli förbannad. Nej, spelet levde inte alls upp till mina förväntningar. Mindre yta och mer innhåll i nästa GTA R*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 VOte, Nja, det lever nästan upp till mina förväntningar! Tycker om storyn och så men det är alla otrevliga buggar! När r* släpper en patch så blir det nog mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts