Xazzi Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är inte det där fejk? Kommer ihåg att Teknikmagasinet hade en tävling förra året där man skulle hitta "bluffprodukten". Den var just "Airzooka" Nopp... Inte bara tekninkmagasinet som säljer... Det e ingen bluff. Men köp ej den den blir tråkig efter 1 dag...(har ej den själv men man vet ju) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hur fasen funkar en "Airzooka"? Skjuter man iväg luft på folk ? Då är det ju lika bra att springa omkring och använda egen kraft till att blåsa på folk, det är vad jag kallar underhållning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Skjuta folk typ. @Zeo001: Har redan plockat bär i busken och hittade ett fint bär som San Andreas var på. Grrr....Köp spelet istället din fattiglapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Grrr....Köp spelet istället din fattiglapp Jag gör väl vad fan jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag gör väl vad fan jag vill! Geten blir arg och slåss! DAMPGETEN! Skullevara en bra idé till en låt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Geten blir arg och slåss! DAMPGETEN! Skullevara en bra idé till en låt, Nej. Ville bara tala om för honom att han inte är min mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 För det första, att köpa något för att alla andra har det, suger. Köp för att du vill ha och inte för "alla andra har och jag vill inte vara 'sämre'". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej. Ville bara tala om för honom att han inte är min mamma. Varför skrev du då : Jag gör väl vad fan jag vill! ? Jag skulle skriva : Du är inte min mamma om jag menade det. Jak er snel busig person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Varför skrev du då : Jag gör väl vad fan jag vill! ? Jag skulle skriva : Du är inte min mamma om jag menade det. Jak er snel busig person Nej, du är trög och tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ok. Men nu har jag beställt en annan grej så nån mod kan låsa denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Skullevara en bra idé till en låt, Bullet - The Dampgoat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Räknas inte detta som kränkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Airzooka är ganska underhållande. Den når kanske 10 meter och är oväntat kraftig. Skjuter lätt av en colaburk från nåns huvud på det avståndet. Det är lite kul för luften färdas så sakta att man hinner gömma vapnet innan det träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har testat en sån, räcker 2-3 meter. Kul dom första gångerna man testar, sen är det inget att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Bullet - The Dampgoat Bara för det ska jag göra en sån låt. Xpisc : Jag var ironisk. Och en person kan inte vara tråkigT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Bara för det ska jag göra en sån låt. Xpisc : Jag var ironisk. Och en person kan inte vara tråkigT Sen inleder man inte en mening med 'och'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Sen inleder man inte en mening med 'och'. Sen använder man bara ' ' som citattecken när citatet finns i ett annat citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts