Crille_ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hur avinstallerar och installerar man drivrutiner? Är inte så teknisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Om du har PC windows Xp så går du in på "hjälp och support" i startmenyn och sedan skriver in "enhetshanteraren" . Där kommer det då komma upp hur du öppnar "enhetshanteraren" , gå in där och klicka så kommer du till "enhetshanteraren" . Där har du alla drivrutiner och hur man avinstallerar dom...Du installerar dom som vanligt...som vilket program som helst...tror när du installerar så ber datorn dig att välja vart du vill lägga in drivrutinen.Om du tex gör en drivrutinuppdatering så ska du välja att den nya "uppdaterade" drivrutinen ska hamna där den "gamla" låg innan.Hoppas du fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej tack men var hittar jag nya drivrutiner då?:S ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilka drivrutiner vill du ha? Till grafikkortet? Ja isåfall går du in på din dators tillverkares websida och laddar ner det senaste.... Har du nvida grafikkort så gå in på www.nivida.com och ladda ner det senaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej tack men var hittar jag nya drivrutiner då?:S ... Nvidia.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej jag har NVIDIA GeForce FX 5700 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej jag har NVIDIA GeForce FX 5700 ... Om du har Windows XP så tanka dessa: DRIVRUTINER FÖR GRAFIKKORT UNDER XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men fan , Jag hittar inte drivrutinerna på datorn i enhetshanteraren :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 En gång till: om du har windows Xp så gå till den länk jag gav dig och ladda ned drivrutinerna. länk: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag menar dom gammla som man måste avinstallera först :S och då måste man ju veta var dom ska va för att kunna Installera dom nya där ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Start>Inställningar>Kontrollpanelen>Lägg till-ta bort program. Där lär du hitta drivrutinerna för ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag menar dom gammla som man måste avinstallera först :S och då måste man ju veta var dom ska va för att kunna Installera dom nya där ... Jaha Men som "Pampers" sa.. i lägg till/ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har detta egentligen något med SA att göra? visst, drivrutiner så du kan spela SA, men det har egentligen inget att göra med just spelet. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Tillåt mig skratta! Whahahhahahahha Chrille, du behöver inte Avinstallera de "gamla" drivrutinerna för att installera nya! Det är bara att installera... Redigerad 10 juni, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts