suomi_matte Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bra! Då käkar jag upp min usla cd-brännare och köper en dvd-brännare! HEhe Hungrig eller:P???`??`?=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) HEhe Hungrig eller:P???`??`?=? Lite! *Tar upp hammaren och börjar banka upp datorn* Mums! *Äter* Redigerad 10 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Var tvungen att hålla tråden vid liv.. Men ingen som kan rekommendera en bra dvd-brännare för ca 200kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Well... cddata här i ystad är lungt en av sveriges bästa data butiker. Det finns en webb butik och priserna är normala! Adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Well... cddata här i ystad är lungt en av sveriges bästa data butiker. Det finns en webb butik och priserna är normala! Adress Okej! Tack,men Combo DVD/CD-RW ,är det när det funkar med både Cd-rom skivor och dvd-skivor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag provade men jag måste ladda ner typ en avkodare... Kom på att det stog DVD Rom på min cd lucka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Datorbutiken har bra grejer. Billigaste DVD-brännaren kostar 499:- tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte en LG dvd läsare för hela 225 kr! i våran lilla lokala databutik. funkar hur bra som helst. här haru en länk till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte en LG dvd läsare för hela 225 kr! i våran lilla lokala databutik. funkar hur bra som helst. här haru en länk till den Fel passande smilies! Tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Va e det för fel på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts