Ante89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tjena nu är det så att jag tänker köpa gta san andreas till pc, men jag har hitills bara sätt det i dvd, och jag har ingen dvd läsare på min dator. Finns det att få tag på i vanliga cd skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej finns bara i DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Just det , dom finns ENDAST i dvd format . Du får helt enkelt köpa till en dvd spelare eller köpa en ny dator som har en dvd spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Lånar topicen lite : Hur vet man om ens "disk-matare" kör både DVD och Cd Skivar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Testa så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Testa så får du se Köpa i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Köpa i onödan? Det står i " Den Här Datorn " " dvd enhet " på läsarikonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skulle det gå om han köpte spelet, fixade dvd:en till en iso fil, föra över den till hans dator via en mp3 eller så, och sedan använda daemon tools för att emulera en dvd-enhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skulle det gå om han köpte spelet, fixade dvd:en till en iso fil, föra över den till hans dator via en mp3 eller så, och sedan använda daemon tools för att emulera en dvd-enhet? Haha, köp spelet, fixa en iso sen och mounta med daemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför inte bara köpa en dvd-läsare? Finns för 200 kr. Köper man ett spel för 400 kan man väl kosta på sig 200 till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför inte bara köpa en dvd-läsare? Finns för 200 kr. Köper man ett spel för 400 kan man väl kosta på sig 200 till? Aja! Får väl vänta tills den 24:e juni då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Lånar topicen lite : Hur vet man om ens "disk-matare" kör både DVD och Cd Skivar? En DVD-spelare kan allt en CD-spelare kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 En DVD-spelare kan allt en CD-spelare kan Bra! Då käkar jag upp min usla cd-brännare och köper en dvd-brännare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Tips på bra dvd-brännare? Edit: sorry för dubblis! Redigerad 10 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tips på bra dvd-brännare? Edit: sorry för dubblis! Google är din vänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Google är din vänn Nejnejnej! Gtasajten är min vän! Min bästis! Och nu frågar jag just er om tips på bra dvd-brännare! Redigerad 10 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nejnejnej! Gtasajten är min vän! Min bästis! Och nu frågar jag just er om tips på bra dvd-brännare! Haha http://shopping.msn.se/b/a/cp_100003613_price_1_range.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Varför inte bara köpa en dvd-läsare? Finns för 200 kr. Köper man ett spel för 400 kan man väl kosta på sig 200 till? 200kr? Tvivlar på det jag! Redigerad 10 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 200kr? Tvivlar på det jag! Det finns Säkert hoss en Arab i Afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det finns Säkert hoss en Arab i Afrika *Packar väskorna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts