Tackleberry Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Många kommer säkert att undra hur man lägger in egna låtar i spelet. Därför gör jag en liten guide här så vi slipper höra frågan om och om igen. Kanske kan lägga in detta i FAQ-tråden också.Först letar du upp dina låtar. Du kan vara säker att låtar med filändelsen .WAV och .OGG fungerar, men nästan lika säker med att .MP3, .WMA, .M4A m.m. också fungerar.Markera de låtar du vill och kopiera dem. Leta därefter upp mappen "GTA San Andreas User Files" i "Mina dokument". Därefter öppnar du mappen "User Tracks". Högerklicka och välj "Klistra in genväg".Nu är det bara att gå in i spelet och gå in i "options". Därefter "audio setup" och sedan "user track options". Till sist klickar du på "scan user tracks" och väntar tills de scanat färdigt. Du kan även växla låt genom att trycka på "F5".Du lyssnar sedan på låtarna i radiokanalen "user track player".Sammanfattning: Lägg musiken i: C:\Documents and Settings\xxxxxx?\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks Gå sedan in i spelet och välj: "options" > "audio setup" > "user track options" > "scan user tracks" Lyssna på låtarna genom radiokanalen "user track player". Växla låt genom att trycka på "F5". Redigerad 10 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag försökte lägga in massa system of a down låtar, men sen när jag skulle starta gta så kom det fram en skicka/skicka inte , så jag fick installera om gta(fast sprade save filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argh Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Din lilla guide fungerar inte här. Har testat allt kan man säga. Vad kan vara felet? Allt jag hör på radion är jävla reklamen om och om igen. Har läst/sökt snart genom hela internet om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ett tips e att göra dem till ".ogg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Man slänger bara in massa låtar i GTA San Andreas User Files\User Tracks . sedan i spelet byter du bara till kanalen user tracks, men du kanske ska scanna för låtarna innan å det gör du på sound options inget mer med det. njut =) Redigerad 13 juni, 2005 av cennys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Först funkade det inte för mig heller sen kom jag på att jag skulle scanna Genvägar till låtar funkar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag behövde då inte scanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argh Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har man auto scan på så behöver man inte scanna. Det har inte jag, men har såklart alltid scannat när jag har försökt få igång mina mp3. Men nu gjorde jag ett test med att konvertera en mp3 till ogg. Och jävlar, ogg funkar. MP3 icke. Vafan? Kan det bero på hur man har encodat sina mp3? För mp3 ska väl fungera lika bra som ogg, eller har jag fel där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har man auto scan på så behöver man inte scanna. Det har inte jag, men har såklart alltid scannat när jag har försökt få igång mina mp3. Men nu gjorde jag ett test med att konvertera en mp3 till ogg. Och jävlar, ogg funkar. MP3 icke. Vafan? Kan det bero på hur man har encodat sina mp3? För mp3 ska väl fungera lika bra som ogg, eller har jag fel där? Testade du att klistra in genväg för .mp3 låtarna? I vissa fall är det ett krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur gör man om mp3:or till OGG filer? Nåt program? Vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argh Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Testade du att klistra in genväg för .mp3 låtarna? I vissa fall är det ett krav. Jo det gjorde jag. Testade allt möjligt med .mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argh Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Hur gör man om mp3:or till OGG filer? Nåt program? Vilket? Jag gjorde det med foobar2000. Som jag använder till att lyssna med också. Man kan göra lite olika saker med foobar. Redigerad 13 juni, 2005 av Argh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur gör man om mp3:or till OGG filer? Nåt program? Vilket? Måste du göra om dem då? mp3 fungerade prima för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Funka utanproblem, tack för guiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan spela wma och wav, men inte mp3. Läste readmefilen, där stod det att man skulle installera windows media player 9 eller 10, det har jag redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nehe! Fungerar inte alls! Jag satt in en skiva jag hade, kopierade några tracks till skrivbordet och la alla dom i den angivna foldern ovan och testade via Audio Options i spelet på den radiokanalen... hördes inte ett skit! Stendött! Fungerar inte .cda (CD Audio) CD-skivs musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Då är det ju ingen idé att lägga till en sådan effekt om man måste leta efter alla sina låtar på nätet och krångla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Då är det ju ingen idé att lägga till en sådan effekt om man måste leta efter alla sina låtar på nätet och krångla Lägg över dom till hårddisken med windows media player istället så får du dom i .wma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 O...k...? Hur gör man då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vill gärna ha en förklaring på hur man gör för när jag trycker på skapa genväg eller kopiera till mina dokument så är det fortfarande .cda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts