m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Vart kan man lära sig olika kampsporter? Hört att det finns kung-fu o.s.v att lära sig... Det enda jag kan nu är boxning... Redigerad 10 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vart kan man lära sig olika kampsporter? Hört att det finns kung-fu o.s.v att lära sig... Det ända jag kan nu är boxning... Kung-Fu finns att lära sig i San Fierro... *Bruce Lee style!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Vart kan man lära sig olika kampsporter? Hört att det finns kung-fu o.s.v att lära sig... Det ända jag kan nu är boxning... Du lär dig flera kampsporter på andra Gym T.ex. i San Fierro och Las Venturas Edit: Damn...Arman var före Redigerad 10 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jaha ok, tack då Har inte kommit så långt, ligger fortfarande på Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts