Nix Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej, jag har/hade en sida "www.wiee.net". Den är typ. död. Och jag hade tänkt att påbörja någon nu i sommar. Och söker folk som vill vara med och hjälpa till. Ni SKA kunna html. Adda mig på msn eller skriv här om ni är sugna på att vara med /Rille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag är en av personerna bakom www.bananaisland.com , så min hjälp tror jag du vill ha=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag är en av personerna bakom www.bananaisland.com , så min hjälp tror jag du vill ha=) OMFG? eru en webmaster nisse från dendär fjorits sidan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag är en av personerna bakom www.bananaisland.com , så min hjälp tror jag du vill ha=) Haha jo, Om de nu är sant. Frågar är väl då om du vill vara med att hjälpa till. Redigerad 10 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Skulle kunna hjälpa till igen, men jag är i Ryssland (utan internet-anslutning) under sommaren... Redigerad 10 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) jo, okej. När kommer ud hem igen då? :/ Redigerad 10 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) jo, okej. När kommer ud hem igen då? :/ Kommer tillbaka runt 20 augusti, har jag för mig. Redigerad 10 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Adda min. alla som vill joina. Du också xogede: unknown_@mail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts