DuZ0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hej jag undrar hur man rekryterar folk till sig gäng på gta SA till PC nån som vet pls tell me om du vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 En annan sak som ja undrar över är hur man får tag på ett jetplan ...hittar det inte i den första staden .... någon som kan ett fusk?vill bara kunna fusket till jetplanen inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hej jag undrar hur man rekryterar folk till sig gäng på gta SA till PC nån som vet pls tell me om du vet hur man gör Du siktar på en gängmedlem (R1) och trycker sedan på uppåt pilen Kom ihåg: I början kan du bara rekrytera några få medlemmar, sedan kommer du att kunna rekrytera fler Kom oxå ihåg, att du bara kan rekrytera dom som har gröna kläder på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) En annan sak som ja undrar över är hur man får tag på ett jetplan ...hittar det inte i den första staden .... någon som kan ett fusk?vill bara kunna fusket till jetplanen inget annat! Med Jetplan, menar du då Passagerar planet? Det finns isåfall på flygplatsen... Menar du Militärplanet (Hydra) så får du det senare i spelet, eller så använder du dig av detta fusk: (TILL PS2) Trekant, Trekant, Fyrkant, Cirkel, X, L1, L1, Nedåtpil, Uppåtpil PC: JUMPJET Vill du ha fusk till Xbox, hänvisar jag dig till GTAsajtens fusksida Edit: SORRY FÖR DUBBELPOST! Redigerad 10 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Offtopic: Måste bara säga det här: Jag körde ut från mitt garage, och då ser jag en mustang störta ner på min bil och "WASTED" rutan kommer upp! HAHA Redigerad 10 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Offtopic: Måste bara säga det här: Jag körde ut från mitt garage, och då ser jag en mustang störta ner på min bil och "WASTED" rutan kommer upp! HAHA Hehe...okej...men håll dig till ämnet, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Undrade hur man gjorde det till pc inte ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Kolla på en gängmedlem, håll in högermusknapp så att du får en pil över huvudet på honom, sedan trycker du på H. Redigerad 11 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kolla på en gängmedlem, håll in högermusknapp så att du får en pil över huvudet på honom, sedan trycker du på H. Nä, nu skrev du nog fel. G ska man trycka på inte H. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Bra nu slapp jag skriva en egen tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Thx , Det hära jakt planet Hydra eller var det heter som man lyfter rakt uppåt med hur gör jag så jag kan flyga snabbt frammåt med det vet ni nån knapp ja kan trycka på P.S jag har pc versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Thx , Det hära jakt planet Hydra eller var det heter som man lyfter rakt uppåt med hur gör jag så jag kan flyga snabbt frammåt med det vet ni nån knapp ja kan trycka på P.S jag har pc versionen Vet inte riktigt vilken kanpp exakt men gör såhär: Tryck framåt en gång sen på gasen! Då bär det iväg snabbt! Glöm inte fälla in hjulen bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts