Weener Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag har xp så förstprovade jag hur det är utan patch sen laddade jag hem den och nu när jag försöker starta så står det put in the correct cd och jag har rätt cd inte bränd eller hemladdad eller nått orginal altså. Vad skall jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Konstigt... var det inte Arvid som också hade det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Ingen aning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PaT Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 jag har samma problem fast jag har win2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det stämmer, jag har original men med patch kommer det upp en "insert correct cd" ruta. Jag fick bort patchen genom att använda systemåterställning, om du inte vill använda systemåterställning måste du dessvärre installera om GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Måste man ha patch för att spela muliplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Måste man ha patch för att spela muliplayer??? Nej men det bli mindre lagg om man kör med patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Men Hultensius när jag ska creata ett spel på modemanslutning så trycker jag start game och sen trycker jag på create men då händer inget..vad ere för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Men Hultensius när jag ska creata ett spel på modemanslutning så trycker jag start game och sen trycker jag på create men då händer inget..vad ere för fel??? hmm, titta nere i menyn om den har minimerat sej eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Minimerat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts