Snoozer Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hej. Har några frågor om san andreas (PC). 1. När jag kollar uppåt med CJ så kollar han neråt, när jag kollar neråt så kollar han uppåt, dvs bakvänt.. Hur ändrar man det? 2. Hur ska man ställa in med grafiken så att inte människornas händer är "ihoplimmade" och att dom inte är så fyrkantiga? Vill ha bra grafik med former.. Inga fyrkantiga saker. 3. Man får ju inga pengar för uppdragen man gör! Är det inte störande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 1.Kolla i options (om inte så vet jag inte) 2.Kolla i options (om inte så vet jag inte) 3.Tycker inte det är störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 3. Pengar får du senare för att det ska vara verkligt. Inte ska man få pengar för att man kör ifrån några Ballas på det första uppdraget... det låter ju inte rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Helt rätt arman!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Eller hur, det är bättre att man får respekt för såna uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dessutom, varför skulle ditt gäng betala dig när de knappt har pengar till mat? Jag betalar inte mina kompisar om dom hjälpt mig i en fight... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 1. När jag kollar uppåt med CJ så kollar han neråt, när jag kollar neråt så kollar han uppåt, dvs bakvänt.. Hur ändrar man det? "Invert mouse control" (eller något liknande) är ikryssat i originalinställningarna. Du får kryssa ur det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts