Guest AdamZZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hur klarar jag av uppdraget då man ska spraya över andra gängs tags eller vad det heter. Måste jag spraya över alla 100 eller??? Isåfall finns det nån karta på internet som jag kan kolla på?? På Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej, du behöver inte spraya över alla 100 tags...du behöver bara spraya den på bron, och sedan 3 till....dom finns i närheten Då du har sprayat över den på bron, så finns det en på huset bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tack så mycket jag undrade för min kompis har det på ps2 och då visste han inte hur man gjorde så han sprayade över alla 100 det tog 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hehe... Han hade ju kunnat kolla här på forumet, så hade han nog hittat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag tror inte han känner till detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts