Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 INGET mer prat om rasism och inga personliga påhopp är ni snälla./Moderator A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 .../Moderator A.A Är inte petig men vi vet att du är moderator och vi vet att du är A.A... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är inte petig men vi vet att du är moderator och vi vet att du är A.A... Allt för att alla ska förstå, och tro mig. Kommer inte skriva så i varje mening. Mest nu i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har A.A blivit moderator? Tycker han har bettet sig rätt dåligt ibland, vilket en moderator inte ska göra. Iofs var han inte det då... Men lite löjligt att skriva att man är moderator överallt ja. Men det går väl över... Lycka till med jobbet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Någon som lyckats skinna nåt än? [offtopic] Eyy moderator A.A, tänkte på din signatur lite, du lär inte få nån respekt genom att skryta med att du är mod [offtopic] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Någon som lyckats skinna nåt än? [offtopic] Eyy moderator A.A, tänkte på din signatur lite, du lär inte få nån respekt genom att skryta med att du är mod [offtopic] Nej givetvis inte. Meen, det menas med att om folk vill att jag skall visa respekt för dom, då skall dom visa respekt för mig. "Ger man respekt, bemötts man med respekt", eller hur?. Har A.A blivit moderator? Tycker han har bettet sig rätt dåligt ibland, vilket en moderator inte ska göra. Iofs var han inte det då... Men lite löjligt att skriva att man är moderator överallt ja. Men det går väl över... Lycka till med jobbet iaf. Tack Urkas. Mina synpunkter och värderingar var helt annorlunda innan. Tror mig, jag har en helt annan uppfattning om detta forum och dess avändare nu. Ang. Synpunkter om mig som mod. Tror inte Hultenius hade givit mig detta förtroende om jag inte hade bevisat för honom att jag kan komma att sköta detta. Nu ser vi till att gå ontopic igen. Redigerad 14 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Torso: Får man se en screenshot om någon fått den funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Torso: Jag hörde nåt om att man behöver flera modeller av skinnet, typ en när han är fet, en han när är vältränad, en när han är smal. Har du gjort det? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag hörde nåt om att man behöver flera modeller av skinnet, typ en när han är fet, en han när är vältränad, en när han är smal. Har du gjort det? ^^ Mmm. Kan någon skicka alla tre gubbar. Asså tre huvuden (fet/smal/mellan) och tre kroppar (fet/smal/mellan) och ben (fet/smal/mellan) Ska se om jag kan göra någonting i Paintshop pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Någon som lyckats skinna nåt än? Håller på med det nu. EDIT: Jag klarade det! Postar en bild snart. EDIT 2: Bild: (Lite misslyckat dock :">) Redigerad 16 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Håller på med det nu. EDIT: Jag klarade det! Postar en bild snart. Cooooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag hörde nåt om att man behöver flera modeller av skinnet, typ en när han är fet, en han när är vältränad, en när han är smal. Har du gjort det? ^^ Japp, hittade en annan txd där alla 3 var med, ändrade alla dom, och spelet hänger sig fortfarande vid uppstart Kaboom: vad använder du för program? Redigerad 16 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kaboom kan inte du hjälpa oss spelet krashar om jag försöker starta med det skinet jag gjort :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Går alldeles utmärkt att öppna den. Problemet just nu är väl bara att zmodeler krashar om man importerar dff-filer. Dff-filerna går kanske o öppna me detta plug-in ! Vice City's dff-ar går o öppna med det, vet inte hur det är med San Andreas ! Men nån kan ju testa ! Plug-in'et: dff_plugin.zip Redigerad 18 juni, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 LOL den säger det finns inget ledigt minne nu förut krashade den (zmodeler alltså ang DFF från SA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ALDOR Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Tja nexxus vad menardu för nytt skin till sanandreas offtopic: skit snygg signatur du har nexus:D eller vad tycker alla här på gtasajten^_^ Redigerad 18 juni, 2005 av ALDOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tja nexxus vad menardu för nytt skin till sanandreas offtopic: skit snygg signatur du har nexus:D eller vad tycker alla här på gtasajten^_^ Tror vi har fått svar på din fråga ang. att du vill veta vad han menar med ett nytt skin. Har du läst hela topicen så förstår du. Ang. att du går offtopic och kommenterar nexus signatur, det ska du inte göra i denna tråd iaf. Då får du antingen skicka ett pm till honom eller starta en undersökning ang hans signatur. MVH A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts