Jump to content

Nytt skin till san andreas?

nexus
 Share

Recommended Posts

Någon som lyckats skinna nåt än?

[offtopic]

Eyy moderator A.A, tänkte på din signatur lite, du lär inte få nån respekt genom att skryta med att du är mod :lol:

[offtopic]

Nej givetvis inte. Meen, det menas med att om folk vill att jag skall visa respekt för dom, då skall dom visa respekt för mig. "Ger man respekt, bemötts man med respekt", eller hur?. :lol:

Har A.A blivit moderator? Tycker han har bettet sig rätt dåligt ibland, vilket en moderator inte ska göra. Iofs var han inte det då... Men lite löjligt att skriva att man är moderator överallt ja. Men det går väl över... Lycka till med jobbet iaf.

Tack Urkas. Mina synpunkter och värderingar var helt annorlunda innan. Tror mig, jag har en helt annan uppfattning om detta forum och dess avändare nu. :lol:

Ang. Synpunkter om mig som mod. Tror inte Hultenius hade givit mig detta förtroende om jag inte hade bevisat för honom att jag kan komma att sköta detta.

Nu ser vi till att gå ontopic igen.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde nåt om att man behöver flera modeller av skinnet, typ en när han är fet, en han när är vältränad, en när han är smal. Har du gjort det? ^^

Mmm. Kan någon skicka alla tre gubbar. Asså tre huvuden (fet/smal/mellan) och tre kroppar (fet/smal/mellan) och ben (fet/smal/mellan)

Ska se om jag kan göra någonting i Paintshop pro

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde nåt om att man behöver flera modeller av skinnet, typ en när han är fet, en han när är vältränad, en när han är smal. Har du gjort det? ^^

Japp, hittade en annan txd där alla 3 var med, ändrade alla dom, och spelet hänger sig fortfarande vid uppstart

Kaboom: vad använder du för program?

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går alldeles utmärkt att öppna den. Problemet just nu är väl bara att zmodeler krashar om man importerar dff-filer.

Dff-filerna går kanske o öppna me detta plug-in !

Vice City's dff-ar går o öppna med det, vet inte hur det är med San Andreas !

Men nån kan ju testa ! ;)

Plug-in'et:

dff_plugin.zip

Redigerad av wiNceNt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja nexxus vad menardu för nytt skin till sanandreas

offtopic: skit snygg signatur du har nexus:D eller vad tycker alla här på gtasajten^_^

Tror vi har fått svar på din fråga ang. att du vill veta vad han menar med ett nytt skin. Har du läst hela topicen så förstår du.

Ang. att du går offtopic och kommenterar nexus signatur, det ska du inte göra i denna tråd iaf. Då får du antingen skicka ett pm till honom eller starta en undersökning ang hans signatur.

MVH A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor