Jump to content

Nytt skin till san andreas?

nexus
 Share

Recommended Posts

Fatta jag vill inte se ut som cp störda cj :teehee:

Tvivlar starkt på att CJ är cp störd då han inte visar de symptomen som en gravt hjärnskadad människa gör. Så sluta använda dig av ord du inte vet vad de betyder eller i vilket sammanhang de ska användas tack.

OT:

Det hade vart kul med lite skin till CJ, tex att han blir vit men det skulle nog bli lite wierd då han snackar som en ganbanger homie... Eminem goes San Andreas? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'EXAKT men e de svårt att modda en ny player.dff eller player.txd vet inte villken man gör om....Jag e inte rasse eller naze jag gillar bara inte cj för det skulle ju vara lite roligare att se ut som en mexican och modda ljude om det skulle gå att förbränga ljude :teehee: (felstavningar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CP-störda? Mja, kan väl hålla med om att han inte ser så speciellt tuff eller snygg ut från början. Men då kan man anävnda några av finesserna i SA. Du vet, byta kläder, fixa frillor osv. Min CJ har iaf gråa armebyxor, svart linne, cowboystövlar, svarta solbrillor och samma frilla som negern i A-Team har. Riktigt coolt är det.

Men att fixa annan texture om kan väl funka. Bara det att det kanske ser miffo ut. Är iofs inte säker på hur detaljerad modellen är, men han är ju neger med rätt stora läppar. Skulle nog se rätt konstigt ut med en vit med så feta läppar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då måste jag förklara att jag inte är rasist. Det är mest ett konstaterande att CJ är neger (är det rasistiskt att säga neger?) med stora läppar (ja, han har ju det, men jag säger inte att det är nåt dåligt för det), vilket kan vara svårt att göra om till vit.

Men faktiskt skulle jag hellre vilja lira med en vit CJ än en svart. För jag tycker att deras stil är väldigt (om inte mycket) löjlig. Och att det nästan bara finns hiphop kanaler i spelet suger också.

Men rasist är jag inte iaf. Ogillar bara deras stil. Skulle iaf vara rätt abertufft att lira hela spelet med en jamaican!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor