nexus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Är det någon som håller på med någon player skin till Sanandreas. Jag e inte rasist/nazist men jag skulle villja ha en vit cj (player) Ändrade topic titeln./Moderator A.A Redigerad 14 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Är det någon som håller på med någon player skin till Sanandreas. Jag e inte rasist/nazist men jag skulle villja ha en vit cj (player) Gör en då?? Whats the problem?? Redigerad 11 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Gör en då?? Whats the problem?? Skinnen ligger i "player.img" som ej går att öppna i dags läget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Går alldeles utmärkt att öppna den. Problemet just nu är väl bara att zmodeler krashar om man importerar dff-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Skinnen ligger i "player.img" som ej går att öppna i dags läget... Nee men om den inte skulle gå att öppna varför frågar han efter ett skin då? Och den går att öppna... Redigerad 11 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fatta jag vill inte se ut som cp störda cj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fatta jag vill inte se ut som cp störda cj Tvivlar starkt på att CJ är cp störd då han inte visar de symptomen som en gravt hjärnskadad människa gör. Så sluta använda dig av ord du inte vet vad de betyder eller i vilket sammanhang de ska användas tack. OT: Det hade vart kul med lite skin till CJ, tex att han blir vit men det skulle nog bli lite wierd då han snackar som en ganbanger homie... Eminem goes San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fatta jag vill inte se ut som cp störda cj ...Du var inte rasist eller vad hette det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 ...Du var inte rasist eller vad hette det? Han sa inte att han hatar blattar utan att han vill inte se ut som honom.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 'EXAKT men e de svårt att modda en ny player.dff eller player.txd vet inte villken man gör om....Jag e inte rasse eller naze jag gillar bara inte cj för det skulle ju vara lite roligare att se ut som en mexican och modda ljude om det skulle gå att förbränga ljude (felstavningar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ska lätt skinna till Tommy Vercetti igen... skulle gärna vilja se honom i San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tror du det funkar Det skulle vara så coolt men det kommer nog bli svårt att få tatueringarna att funka :"> och kläderna jag tror gubben kommer bli helt vit asså då menar jag kläderna och gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 CP-störda? Mja, kan väl hålla med om att han inte ser så speciellt tuff eller snygg ut från början. Men då kan man anävnda några av finesserna i SA. Du vet, byta kläder, fixa frillor osv. Min CJ har iaf gråa armebyxor, svart linne, cowboystövlar, svarta solbrillor och samma frilla som negern i A-Team har. Riktigt coolt är det. Men att fixa annan texture om kan väl funka. Bara det att det kanske ser miffo ut. Är iofs inte säker på hur detaljerad modellen är, men han är ju neger med rätt stora läppar. Skulle nog se rätt konstigt ut med en vit med så feta läppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hahhahahhhah jooo men kan förminska dom lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ni är ju rasister men ni döljer det? *Rapporterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 HAHAHAHAH Lol nej jag har kompisar som e mörka och det är mina vänner . Men cj har 2 ihop klistrade bananer till käfft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Och då måste jag förklara att jag inte är rasist. Det är mest ett konstaterande att CJ är neger (är det rasistiskt att säga neger?) med stora läppar (ja, han har ju det, men jag säger inte att det är nåt dåligt för det), vilket kan vara svårt att göra om till vit. Men faktiskt skulle jag hellre vilja lira med en vit CJ än en svart. För jag tycker att deras stil är väldigt (om inte mycket) löjlig. Och att det nästan bara finns hiphop kanaler i spelet suger också. Men rasist är jag inte iaf. Ogillar bara deras stil. Skulle iaf vara rätt abertufft att lira hela spelet med en jamaican! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag gjorde ett vitt skin till cj nyss, men spelet hänger sig när jag startar det... jobbigt värre, aja jag bifogar bilderna ifall nån skulle vilja försöka OBS!! måste konventeras till tga för att kunna lägga in i txd workshop Head: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Torso: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Väldigt fin men jag tänker inte försöka för jag är en stor noob inom modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts