Jump to content

Eran dröm

_EmiL_
 Share

Recommended Posts

Inatt drömde jag även en sjuk dröm. jag drömde att det varvinter. kallt och och mycket snö. det snaöde inte. jag cyklade runt i en vit tshirt och ett par vita shorts.

sen sitter nån unge å spelar munspel på sitt rumm och spelar ps2. jag cyklar rätt igenom dörren, in i hans rumm stormar lite å cyklar allmänt runt i hela huset. Han skriker att an har sett ett spöka till sina föräldrar. jag cyklar iväg och han hämtar sina päron som sprigger efter. ja cyklar en bit sen försvinner cykelen (?) helt plötsligt. så jag lägger mig i en tom buske. det är ingenting i den eller nått. ty p 5 grejanr. dom cyklar förbi. sen på tillbaka vägen ser dom mig. deras unge dampar och kastar snöbollar på mig, och hans flräldrar säger astt han inte får göra snöras (att man kastar lössnö rakt i skallen typ), sen gör han det. då börjar dom dampa på honom. jag springer ur busken å kastar snö på han. han har glasögon men kastar fortfarande in i busken. jag springer runt bakom å börjar langa snö i hans rygg typ 10000 bollar. han fortsätter kasta in busken. sen helt plötslgit blir det en hockeyrink, nån stjuter en puck i skallen och jag vaknar

urstäkta stavningen, måste ju skkriva när man precis aknat å fortfarande kommer ihåg allt :">

^_^

Hahahaha fan va udda dröm :ph34r: .

"sen sitter nån unge å spelar munspel på sitt rumm och spelar ps2".

"han har glasögon men kastar fortfarande in i busken".

Haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hahahaha fan va udda dröm ^_^ .

"sen sitter nån unge å spelar munspel på sitt rumm och spelar ps2".

"han har glasögon men kastar fortfarande in i busken".

Haha

Det var kul.

fast innan det var jag på någon resturang. en fin restaurang. inne på konsum (? :ph34r:) iallfall beställde jag en köttbit å pommes. de 2 två sekunder. å den var rå. sa till han å ja fick en ny. den var ännu råare. ja sa att jag ville ha den nästan genomstekt och lite blodig. då la han en död höna på min tallrik. med fjädrar å allt...

sen kom jag till den där andra delene.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag springer någonstans och hel plötsligt kommer det en trappa som jag kastar mig utför sedan när jag har landat så går jag en meter och sedan vaknar jag

(jag ser det i tredje person) :D

en annan är att jag bara faller i ett stort hål(skiträdd) och sen landar jag men det gör inte ont sedan vaknar jag

(nu är det i första person) ;)>_<>_<

och allt är lite dimmigt grönt så jag sett inte mycket men andra drömmar har vanliga färger (w00t)(w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Jag hade en jävligt ball dröm för några dagar sen.

jag, en kompis och en tjej skulle till hotellet i The Shining och hitta dom där läskiga tvillingarna.

det skummaste var att insidan av hotellet såg ut som en färja typ.

i alla fall, jag såg en av tvillingarna, fick panik och försökte få bort mina kompisar därifrån. dom tyckte såklart att det var intressant att vi äntligen fick se dom, men jag blev rädd och hoppade ner i ett sopnedkast.

jag kom ut i en operationssal där nån stackars snubbe satt och hade ögonen uppspända av metallklor på nåt sätt. och nån jävla kirurg utan ben (!) kryper upp för en trappa mot snubben för att kunna göra nåt taskigt mot honom. tyvärr vaknade jag här, så jag fick inte se nåt splatter.

ON TOPIC:

nåja, jag drömmer nog om en skitsnygg fru, stor villa, och en massa resor till palmer och värme. jag vill bli rik helt enkelt.

och det skulle vara trevligt att lära sig spela ett instrument också. helst skulle jag vilja återinföra glamrocken och bli megastjärna :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömde engång att det var en rik miljonärgubbe som sprang runt i stan och terra folk. (Han var psykisk störd alltså) Så kör hela min familj i stan mitt i centrum och vi stannar vid ett rödljus så kommer gubben springande mot vår blir och slår sönder backspeglen och springer därifrån. Så vi sprang efter honom men han försvan bakom ett staket :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor