pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inatt drömde jag även en sjuk dröm. jag drömde att det varvinter. kallt och och mycket snö. det snaöde inte. jag cyklade runt i en vit tshirt och ett par vita shorts. sen sitter nån unge å spelar munspel på sitt rumm och spelar ps2. jag cyklar rätt igenom dörren, in i hans rumm stormar lite å cyklar allmänt runt i hela huset. Han skriker att an har sett ett spöka till sina föräldrar. jag cyklar iväg och han hämtar sina päron som sprigger efter. ja cyklar en bit sen försvinner cykelen (?) helt plötsligt. så jag lägger mig i en tom buske. det är ingenting i den eller nått. ty p 5 grejanr. dom cyklar förbi. sen på tillbaka vägen ser dom mig. deras unge dampar och kastar snöbollar på mig, och hans flräldrar säger astt han inte får göra snöras (att man kastar lössnö rakt i skallen typ), sen gör han det. då börjar dom dampa på honom. jag springer ur busken å kastar snö på han. han har glasögon men kastar fortfarande in i busken. jag springer runt bakom å börjar langa snö i hans rygg typ 10000 bollar. han fortsätter kasta in busken. sen helt plötslgit blir det en hockeyrink, nån stjuter en puck i skallen och jag vaknar urstäkta stavningen, måste ju skkriva när man precis aknat å fortfarande kommer ihåg allt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det är lite *host* hemligt... okgjogwjgjkutku Redigerad 22 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inatt drömde jag även en sjuk dröm. jag drömde att det varvinter. kallt och och mycket snö. det snaöde inte. jag cyklade runt i en vit tshirt och ett par vita shorts. sen sitter nån unge å spelar munspel på sitt rumm och spelar ps2. jag cyklar rätt igenom dörren, in i hans rumm stormar lite å cyklar allmänt runt i hela huset. Han skriker att an har sett ett spöka till sina föräldrar. jag cyklar iväg och han hämtar sina päron som sprigger efter. ja cyklar en bit sen försvinner cykelen (?) helt plötsligt. så jag lägger mig i en tom buske. det är ingenting i den eller nått. ty p 5 grejanr. dom cyklar förbi. sen på tillbaka vägen ser dom mig. deras unge dampar och kastar snöbollar på mig, och hans flräldrar säger astt han inte får göra snöras (att man kastar lössnö rakt i skallen typ), sen gör han det. då börjar dom dampa på honom. jag springer ur busken å kastar snö på han. han har glasögon men kastar fortfarande in i busken. jag springer runt bakom å börjar langa snö i hans rygg typ 10000 bollar. han fortsätter kasta in busken. sen helt plötslgit blir det en hockeyrink, nån stjuter en puck i skallen och jag vaknar urstäkta stavningen, måste ju skkriva när man precis aknat å fortfarande kommer ihåg allt :"> Är det din dröm att ligga in en buske och bli skjuten av en Puck? Min Drömm är... Jag vet Inte.. Editar dit senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 *Fred på jorden *Mat åt alla *Att jorden aldrig behöver gå under *Att jag får ett bra jobb där jag tjänar stora pengar Med mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Att få 1000000 önskingar från en snäll ande. Inga fler krig eller mord. Inga sjukdommar. Inga fattiga. Ingen skola. Glass-godis-läsk-maskin som aldrig tar slut. Jag får 500 googolplexian kronor. Tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Är det din dröm att ligga in en buske och bli skjuten av en Puck? Min Drömm är... Jag vet Inte.. Editar dit senare... Jag drömde att jag gjorde det. när jag sov. när jag är vaken drömmer jag om någon snygg tjej eller mycket pengar går topicen ut på att beskriva sina drömmar, som man hade när man sov. eller det man vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Går topicen ut på att beskriva sina drömmar, som man hade när man sov. eller det man vill ha? Man vill ha när man sover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man vill ha när man sover? Vet inte om du var seriös eller oseriös.. men de finns ju 2 olika betydelser för drömmar. te.x. "inatt drömde jag att en get åt up mig" eller Just nu drömmer jag om en stor saftig köttbit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Bort Redigerad 22 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm min dröm skulle nog vara att först ha alla Bill Gates alla pengar. Sen flyttar jag till Finland och bastar livet ut medans al-Qaida bombar skiten ur sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Att få 1000000 önskingar från en snäll ande. Inga fler krig eller mord. Inga sjukdommar. Inga fattiga. Ingen skola. Glass-godis-läsk-maskin som aldrig tar slut. Jag får 500 googolplexian kronor. Tjej. Haha fan vilken tråkig värld det låter som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Att det knackar på dörren just nu och en snygg tjej i 18 års ålderna kommer in och frågar om jag vill.... *knack knack* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Att det knackar på dörren just nu och en snygg tjej i 18 års ålderna kommer in och frågar om jag vill.... *knack knack* *knack knack* Bu. Det var bara jag, duger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) E du tjej? Eller det går bra ändå... Bara du är snygg... :::EDIT::: Det var ett skämt (om någon inte förstod) :::EDIT::: Redigerad 22 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 E du tjej? Eller det går bra ändå... Bara du är snygg... Jag har långt hår iaf OnTopic: Jag har många drömmar... * Kurt Cobain kommer tillbaka till livet * Osama blir hittad, slängd i en gränd i NY och blir mördad * Att jag får allt jag vill ha Med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Haha fan vilken tråkig värld det låter som Vad är det som gör att det blir tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det jag drömmer om är en helt perfekt värld, där människor förstår att det är insidan som räknas. Ett land, en planet. Men det är nog omöjligt, människans hjärna är tydligen inte uppbyggd för att kunna åstadkomma någonting sådant, vilket vi kan se på världen just nu. Redigerad 22 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En filmatisering av The Legend of Zelda och Half-Life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min dröm är nog att bli en rockstjärna....lita elgitarr Fast just nu vill jag ha en Gibson SG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joolajeppe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 AIK, SM-guld 2006 inför ett fullsatt Råsunda *host* dröm på du bara*host^* du får nog vänta tills minst¨år 40000 *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts