Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Att Tupac kommer tillbaka Så du har äntligen fattat att han är död??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Intressant att höra en helt oinsatt persons åsikt. Väldigt. (Förstå den STARKA sarkasmen.) W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så du har äntligen fattat att han är död??! Nej, tillbaka från var han är nu. Och diskutera det inte här, eftersom tråden handlar inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min dröm är att Sjolander inte ska vara så jävla avundsjuk på mitt hår hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 22 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 *host* Dröm vidare *host* Jo jag vet... Den svenska arbetsmarknaden suger och när man är färdigutbildad lär det vänta en arbetslöshet... Chansen att få ett bra jobb är väl typ lika stor som att AIK skulle komma upp i elitserien i hockey igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jo jag vet... Den svenska arbetsmarknaden suger och när man är färdigutbildad lär det vänta en arbetslöshet... Chansen att få ett bra jobb är väl typ lika stor som att AIK skulle komma upp i elitserien i hockey igen! Haha jadu med det lag vi har idag är det ganska svårt eftersom många är tagna från junior truppen osv.! men stora chanser för framtiden har vi det är helt klart, iaf om vi fortsätter kämpa som vi gör.. men men kanske är lite fel forum att diskutera sådant men var bara tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Juste ska ha lite oegoistiksa drömmar också... Fred på jorden Botemedel mot Aids och epedemier Lösning på växthuseffekten Sverige tar VM-guld i fotboll etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fred på jorden Att alla sjuka blir friska En resa till USA M.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min dröm är att antingen äga en djuraffär....(ja man blir rik) eller musiker....men jag får ta o börja spela på elguran för å nå ut i musikbranchen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 ZOG's undergång i väster, och en ren och homogen värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bli ihop me en brud och "leka" lite, köpa en maxxa alienware ALX med 3.8Ghz, watercooled, 2x2 gig ram och typ radeon 9800 hälst en brud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Bli ihop me en brud och "leka" lite, köpa en maxxa alienware ALX med 3.8Ghz, watercooled, 2x2 gig ram och typ radeon 9800 hälst en brud.. Juste... En tös också ... Helst henne på bilden nedanför: Kiera Knightley ! Hon är bara 3 år äldre än mig Redigerad 10 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min dröm är att Mötley Crüe konserten imorgon på Sweden Rock inte blir av utan dom flyttar den till Stockholm någon gång i sommar istället. Orka åka till Sölvesborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Att allt som är dåligt blir bra. Och att alla ska bli lika behandlade enligt mig. Alla ska vara fridfulla o leva ett liv i frid o glädje Ne men seriöst talat, det skulle inte vara så fel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Att invånarna i Irak blir helt spritt språngande galna och åker till USA och bombar ground zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Min största dröm är att bli bassist. Finns ju en massa andra saker också, men ska sattsa mest på bassisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Min största dröm är att bli antingen trummis eller frontman i något Mäktigt band. metallica t.ex . Jag har spelat både trummor och gitarr hela livet, så det ska nog gå bra . Sen vill man ju ha Fre botmedel mot aids och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Bli miljadär, flytta till USA och få stå uppe och lira en rocklåt med Kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lite övermänskligt kanske men...hm.. Kanske bli nån kul Demi-God typ som Bruce almighty så man kan typ göra som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts