karlen Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 var finns dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Skimmern finns vid filmstudion efter uppdraget "Dildo Dodo". Maverick finns vid Vercetti Estate (Diaz hus) och vid Hyman Condo. Vice City News Maverick finns i VCN-huset i downtown (kör från Prawn Island till Mainland, sväng höger så fort bron slutar och vid det huset finns det en dörr med "roof access"). Police Maverick finns på toppen av snutstation i downtown. Hunter finns inne i Fort Baxter Air Base och vid det allra sydligaste huset på högra ön (efter storyn och 100 hp). Sea Sparrow finns vid polen på baksidan av Vercetti Estate efter 80 hp. Sparrow finns lite här och var. En finns på gårdsplanen vid det hus där man jagar en skurk i uppdraget "The Chase". En finns på taket av ett hus i närheten av Pole Position Club (för övrigt samma hustak man avslutar "PCJ Playground" och samma hus som "Apartment 3c"(blodrummet)" finns i. En Sparrow finns bredvid huset där man kör upp till starten i uppdraget "G-spotlight". En till finns på ett hustak inte långt från Print Works i Little Haiti. Puhh!!! Är någon intresserad kan jag försöka lägga upp en mer utförlig karta med alla "luft-transportmedel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Va menar ni med 100 hp, 80hp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hit Points eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) HemligaPaket, som jag kallar det..... HiddenPackages Ir nått sånt Redigerad 6 januari, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Puhh!!! Är någon intresserad kan jag försöka lägga upp en mer utförlig karta med alla "luft-transportmedel". jag e =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 En hellìs är på polis hus-t aket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 HemligaPaket, som jag kallar det.....HissenPackets Ir nått sånt DEt heter HiddenPackages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Var hamnar appache (hunter) har klarat spelets sista uppdrag då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Mili-basen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det finns ju ett H på militärbasen ska den inte finnas där då eller??? jag har inte hittat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag tror den ska vara bakom huset där..inte säker men jag tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts