Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,658170,00.html Hoppas att dom inte får tillstånd! Edit: Ändrar länken så det inte är två http:// Redigerad 10 juni, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Förstår inte vad dom ska få tillstånd till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Förstår inte vad dom ska få tillstånd till. Bryta mot lagen, förstås! Dom gör ju inget annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jens Nylander kommer från Västerås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jens Nylander kommer från Västerås Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jens Nylander kommer från Västerås Intressesmurfarna hoppar av glädje!! Kommer du också från västerås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jamen va bra att ni antecknar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bryta mot lagen, förstås! Dom gör ju inget annat... Nej. Om de lyckas bevisa att de har rätten att infiltrera och ta reda på IP-nummer med anledningen att de försöker avslöja piratkopierare som bryter mot lagen, så är det inte olagligt. Städa upp lite i ditt huvud. Vare sig du vill det eller inte, så är det olagligt att ladda hem.(Eller så blir det 1 juli.), så det skulle inte förvåna mig om APB får igenom det här till sin fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vare sig du vill det eller inte, så är det olagligt att ladda hem.(Eller så blir det 1 juli.), så det skulle inte förvåna mig om APB får igenom det här till sin fördel. Skulle förvåna mig eftersom det endast är statliga organisationer som har den rätten i dagsläget. Men man vet ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej. Om de lyckas bevisa att de har rätten att infiltrera och ta reda på IP-nummer med anledningen att de försöker avslöja piratkopierare som bryter mot lagen, så är det inte olagligt. Städa upp lite i ditt huvud. Vare sig du vill det eller inte, så är det olagligt att ladda hem.(Eller så blir det 1 juli.), så det skulle inte förvåna mig om APB får igenom det här till sin fördel. Jag är trogen pirat, och tänker inte ge efter även om motståndaren har rätt! *Xogede har lämnat konversationen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ... http://www.idg.se/ArticlePages/200506/10/2...3741_CS.dbp.asp It's payback time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Om jag får en varning eller liknande från APB så kommer jag att söka upp Pontén och det vill jag lova. Jag håller det jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Läs sidan 4 i dagen Expressen. Rasmus Fleischer som är verksam för Piratbyrån, en upphovsrättskritisk organisation för inforamtionsfrihet. Rubriken lyder: Piratjägarna har förlorat kriget!. Resten får ni läsa själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) ... http://www.idg.se/ArticlePages/200506/10/2...3741_CS.dbp.asp It's payback time! Var inte du emot piratkopiering nyss? Redigerad 11 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Var inte du emot piratkopiering nyss? Nope, jag berättade vad lagen säger. Men vet du inte om vad jag tycker om sånt? Fuck the law, and Fuck the police Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 . http://www.idg.se/ArticlePages/200506/10/2...2342_CS.dbp.asp Yeah baby, yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ..borde egentligen scanna in en sida från expressen fast jag orkar inte. Korta drag, APB kommer mest troligtvis att läggas ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ..borde egentligen scanna in en sida från expressen fast jag orkar inte. Korta drag, APB kommer mest troligtvis att läggas ned. Är det denna du menar? Expressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det denna du menar? Expressen Gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 PB slår APB över fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts