Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja.. hur mkt har du i criminal ratings ? Själv så har jag ca 1,13 miljoner "KING OF SAN ANDREAS" (Hur man ser poängen: Tryck på start.. längst uppe så står det poängen och något namn vad du är) Listan på namnen och när du höjjs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gissa vad jag är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gissa vad jag är?? Godfather ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja.. hur mkt har du i criminal ratings ? Själv så har jag ca 1,13 miljoner "KING OF SAN ANDREAS" (Hur man ser poängen: Tryck på start.. längst uppe så står det poängen och något namn vad du är) Listan på namnen och när du höjjs ! Hmm...inte så konstigt att inte min ranking höjs.... Jag har fuskat ganska mkt INTE UNDER UPPDRAG!!! Okej då...kanske en -> två gånger....*skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Hmm...inte så konstigt att inte min ranking höjs.... Jag har fuskat ganska mkt INTE UNDER UPPDRAG!!! Okej då...kanske en -> två gånger....*skäms* Fint med finstil text "Okej då...kanske en -> två gånger....*skäms". Redigerad 11 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts