Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför finns det inte längre ett spam-forum som dom sa att det innan fanns. Tycker det hade varit kul att ha sånt. Och jag har hört att ni stängde av det, för att det "spammades sönder"? Vad hade ni räknat med då? Vi borde nog öppna ett nytt spam-forum så man kan ha lite kul här. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Tror att det blev endel saker som både stider mot regler på forumet och även regler i Svenska lagen på det forumet och att mods inte hade någon kontroll över det. En annan teori är att det tog plats på servern dvs man vill snåla med utrymme. Detta är bara vilda gissningar. Redigerad 10 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Och så var det många som bara skrev för att få posts...Men om postsen inte räknades i det forumet så skullle det vara perfekt tyckte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Allt som är spam är tråkigt att diskutera och att läsa, som onödiga trådar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag tycker det är perfekt så här... alla kategorier finns med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Spamforumet var bara för oseriösa barn/unga tonåringar som lekte lekar. Tro mig, det är inget vi vill ha tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Spamforumet var bara för oseriösa barn/unga tonåringar som lekte lekar. Tro mig, det är inget vi vill ha tillbaka. Nähä ok, förlåt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nähä ok, förlåt då! Vi måste bara inse att den tiden är över, med alla lektopicarna m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Det ÄR bra som det ÄR.... Redigerad 10 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det ÄR bra som det ÄR.... Okej? Har jag sagt något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej? Har jag sagt något annat? Oj.. Råkade Quoaauuaiauta dig.... Menade inget illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vi måste bara inse att den tiden är över, med alla lektopicarna m m. Snacka om att snacka på ett deprimerande sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Spamforumet var bara för oseriösa barn/unga tonåringar som lekte lekar. Tro mig, det är inget vi vill ha tillbaka. Lekar-->Rollspel-->funnylin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lekar-->Rollspel-->funnylin? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lekar-->Rollspel-->funnylin? Funny vad en liten barnslig kille på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Funny vad en liten barnslig kille på den tiden MmmMmm Stackarn! Urk hittar en massa Rollspel Topicar i papperskorgen gjorda av han! Toki: Du kommer aldrig förstå... Eller så orkar jag inte förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Funny vad en liten barnslig kille på den tiden Kommer alltid vara barnslig, innerst inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kommer alltid vara barnslig, innerst inne! Det är vi alla så känn sig inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Varför finns det inte längre ett spam-forum som dom sa att det innan fanns. Tycker det hade varit kul att ha sånt. Och jag har hört att ni stängde av det, för att det "spammades sönder"? Vad hade ni räknat med då? Vi borde nog öppna ett nytt spam-forum så man kan ha lite kul här. Eller? Eftersom du tycker det är coolt att skrivit massa inlägg (din sign. säger ju "haha I have posted 450+ im sooo fucking great") skulle du väl bara spamma ner det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kommer alltid vara barnslig, innerst inne! Släpp ut det! Låt det flöda och hjälpa alla i din omgivning! Skulle faktiskt vilja ha ett spam forum också men då skulle det sprida sig de till spel, musik och almänt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts