VickeX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja jag tänkte att jag kunde starta en sån här topic igen. Kom på iden när jag hörde CJ säga. "Oh damn shit" när han rammlade utan fallskärm från typ 23 meters höjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja jag tänkte att jag kunde starta en sån här topic igen. Kom på iden när jag hörde CJ säga. "Oh damn shit" när han rammlade utan fallskärm från typ 23 meters höjd Det finns hur många roliga kommentarer som helst i SA! En av dem är då CJ faller: "I hate gravity!" Kanske SPOILER!!! Någon som kommer ihåg vad Sweet sa när han hoppade upp på brandbilen i sista uppdraget? Ni som vill läsa, markera ovanstående text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Det finns hur många roliga kommentarer som helst i SA! En av dem är då CJ faller: "I hate gravity!" Kanske SPOILER!!! Någon som kommer ihåg vad Sweet sa när han hoppade upp på brandbilen i sista uppdraget? Ni som vill läsa, markera ovanstående text! Nej, jag har glömt, tell me. Tack GTApimpfoolife. Redigerad 10 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kanske SPOILER!!! Någon som kommer ihåg vad Sweet sa när han hoppade upp på brandbilen i sista uppdraget? I ain't letting you get away with all you've done! Är det de su tänker på?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 När en annan gäng medlem ska fota Cj! CJ: -Come ón man! Take a picture! Eller när Cj ska ta foto på några gängmedlemar: -Let´s take groupe photo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 När han sjunger "You dropped the bomb on me" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Cluckin Bell killen: Can I take your order, please? Big Smoke: Carl, what do you want? You gotta eat to keep your strength up, man. CJ: Hey, I'll take a number 9 - fat boy. Ryder: Gimme a number 9, just like his. Sweet: Let me get a number 6 with extra dip. Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda. Fyfan vad längesen det var, och vad roligt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Helikoptern: - I see her! She is beautiful! - Its a guy! He's over there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 I ain't letting you get away with all you've done! Är det de su tänker på?. Nä, men när du sa det, så kom jag på vad det var "Tennpenny your mothafucking piece of shit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Bad week, huh? I'll make it worse for that! Redigerad 10 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 OH SHIT! My car!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tja , ta inte illa upp nu folk men är det inte lite bättre att vi hjälps åt i "problem" trådarna , dom som har problem med ljud, grafik osv i PC och x-box? Jag menar att många har problem och många vill ha hjälp och hoppas på att vi kan hjälpas åt och ta denna tråden senare...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tja , ta inte illa upp nu folk men är det inte lite bättre att vi hjälps åt i "problem" trådarna , dom som har problem med ljud, grafik osv i PC och x-box? Jag menar att många har problem och många vill ha hjälp och hoppas på att vi kan hjälpas åt och ta denna tråden senare...eller? Då är det väl bara att dom som vill ha hjälp, håller sig till dom trådarna/skapar nya, och de som vill posta roliga kommentarer, gör det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Någon på gatan: - "You smells like an old lady" Redigerad 11 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Snubben i oranga kläder och svart solhatt- "Do you shower in doodoo?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 EN annan komentar av CJ när han tar kort: -I love to shot people....on the camera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 CJ: "I´m opening a garage in Doherty by the waste ground. You know, car mods, lowriders, all that shit. You down?" Jethro: "Do polar bears shit in the woods?" The Truth: No, but they´ve been known to shit in the liquor tent, if I remember right... Yeah, that was, like, as far gone, man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 En man med indisk röst: "i've studied martial arts in Katmandou!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Snubben i Cluckin' Bell - "Cluckity Fuck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Cluckin Bell killen: Can I take your order, please? Big Smoke: Carl, what do you want? You gotta eat to keep your strength up, man. CJ: Hey, I'll take a number 9 - fat boy. Ryder: Gimme a number 9, just like his. Sweet: Let me get a number 6 with extra dip. Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda. Fyfan vad längesen det var, och vad roligt det var. .grymt bra sagt av Smoke är ju inte annat än att man känner igen sig.. hahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts