Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Såg den och den var faktist rätt så bra Kommertera om vad ni tyckte om filmen(om ni då har sett den) Redigerad 5 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Den löjligaste filmen jag sett Lite rolig men gillar inte att japaner eller vad det nu är gör så att säga parodi på filmer när man borde göra parodi på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag skulle gärna vilja se den men det är 15 års åldersgräns så jag får väl vänta ett tag innan den kommer ut på DVD Redigerad 10 juni, 2005 av the_kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Filmen är inte ett dugg rolig. Dom vill att man ska skratta men hur fan ska man göra det när man inte ens fattar vad den handlar om innan filmen är slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Otroligt dålig film. Skrattade bara en gång. När han skulle välja ut vilka han ska slåss mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kung Pow for the shizzle. Min sorts humor precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kung Pow for the shizzle. Min sorts humor precis. Är kung Pow ute på DVD eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kändes väldigt lam och seg på vissa ställen, annars var den rolig. Flanders filmen är från Kina, inte Japan, och vad menar du med att man ska göra parodi på dem? Visst ett skämt men tycker det lät rasistiskt, specielt då jag själv har släkt i Asien. Redigerad 5 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Är kung Pow ute på DVD eller? Jodå, dessutom är inte priset på 79:- helt fel heller! Discshop. Underbar film, minst sagt! Redigerad 5 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Den är rätt osammanhängande, dock rätt häftigt gjord. Stundom rolig också. Och nu talar jag om Hustle, inte Pow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Rätt rolig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jodå, dessutom är inte priset på 79:- helt fel heller! Discshop. Underbar film, minst sagt! Jag betalade 0 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Så ska det låta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 http://www.imdb.com/title/tt0339271/ OMFG! Bli klar nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jodå, dessutom är inte priset på 79:- helt fel heller! Discshop. Underbar film, minst sagt! Jag betalade 0 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag såg den på smygpremiär och garva under hela filmen, den va så jävla rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Kung Fu Hustle är fan den fulaste filmen jag vet. ARgggh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts