notorius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag undrar om man kan göra vissa mappar lösenordskyddade? så att man måste skriva in ett lösenord varje gång man vill kolla vad som finns i mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Va är det för hemligt du har i den P-film ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Va är det för hemligt du har i den P-film ? Säkerligen ja... Det finns program för detta. Tror det finns en tråd om det här redan. Kolla i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 STOR LÄSKIG BOKSTAV http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28776 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det inte lättare att flura bort den på nåt sätt? Om dina föräldrar av nån anledning kollar igenom mapparna och dom märker att en är lösenordsskyddad fattar dom nåt något.. Om dom inte är väldigt efterblivna eller nåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det inte lättare att flura bort den på nåt sätt? Om dina föräldrar av nån anledning kollar igenom mapparna och dom märker att en är lösenordsskyddad fattar dom nåt något.. Om dom inte är väldigt efterblivna eller nåt . Haha! Inte om det är sånna föräldrar som vet om att det är nåt på tok,fast dem inte vågar inse att det är så i verkligheten! Like my lovely parents! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Haha! Inte om det är sånna föräldrar som vet om att det är nåt på tok,fast dem inte vågar inse att det är så i verkligheten! Like my lovely parents! Hehe, mina porrfilmer ligger på skrivbordet i en mapp som heter "Filmer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hehe, mina porrfilmer ligger på skrivbordet i en mapp som heter "Filmer" Mina med Äkta män har porren på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Mina med Äkta män har porren på skrivbordet. Mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag undrar om man kan göra vissa mappar lösenordskyddade? så att man måste skriva in ett lösenord varje gång man vill kolla vad som finns i mappen. Du kan dölja mapparna också Såg någon som hade gjort det här på gtasajten. Du går in på mappens egenskaper och kryssar i dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kan dölja mapparna också Såg någon som hade gjort det här på gtasajten. Du går in på mappens egenskaper och kryssar i dold. Hur fan får man fram den sen då? jag kan inte få fram en mapp som jag döljde för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hur fan får man fram den sen då? jag kan inte få fram en mapp som jag döljde för länge sen Kontrollpanelen>Mappalternativ>Visning>Visa dolda filer eller mappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Mohahaha Du hade ju dom i windows mappen? Eller har du ändrat dig nu? Eller var det pottzork? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du hade ju dom i windows mappen? Eller har du ändrat dig nu? Eller var det pottzork? Varför har man det i Windowsmappen!? Det är ju helt ologiskt, för att inte säga omständigt... Själv har jag "Ny Mapp". Det är den magiska mappen vars innehåll ingen känner till då jag valt att göra den privat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Varför har man det i Windowsmappen!? Det är ju helt ologiskt, för att inte säga omständigt... Själv har jag "Ny Mapp". Det är den magiska mappen vars innehåll ingen känner till då jag valt att göra den privat Eller så gör man som jag gjorde, flytta hemifrån.. då kan man lägga filerna hejvilt på skrivbordet om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Eller så gör man som jag gjorde, flytta hemifrån.. då kan man lägga filerna hejvilt på skrivbordet om man vill Och så kommer Room Service... Redigerad 11 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Själv har jag "Ny Mapp". Det är den magiska mappen vars innehåll ingen känner till då jag valt att göra den privat Det är den Magiska Nykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är den Magiska Nykeln Den magiska nyckeln till "friheten"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Den magiska nyckeln till "friheten"! Aaa =) Men jag brukar skapa en ny mapp... sedan när jag sett allt jag tankat, så raderar jag det .. Men om det är nååågot jätte sexigt, så sparar jag det i den andra mappen "Ny Mapp" som är i den första mappen (som är dold ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Orka dölja saker och stuff. gör en mapp som typ heter "saker", sen "Filmer" i den, sen typ småfilmer i filmermappen och sen en sista typ "borta" eller åntt å där lägger du åorret. om du delar dator med familjen kan du ju alltid döpa om filerna ifall du tror att dom kommer söka efter dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts