GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Lättaste sättet att klara "Death Row"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 1. Åk till sopptippen 2. Döda alla gubbar 3. Gå till Lance 4. Gå med Lance till slutet av sopptippen 5. Åk till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Ok ska testa det precis nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Arlg jag va förlångsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Asså jag klarar det inte =((( nån som vet något lättare sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 finns inget lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 men kolla här.. om du har Hyman condo ta hellikoptern.. om du inte ha Hyman köp det.. sen så far du till Lance o räddar honom. Inte så bra förklaring men får vell duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 OKey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Om jag krashar Helikoptern som jag har i hyman kommer den tillbaka sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jajamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 okey =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts