asshumla Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Här har jag tänkt posta bilder på pågående vapen o modeller jag håller på med ! Och ni andra får också gärna posta bilder på era modeller här ! Men än så länge så har jag bara hunnit göra en lowpoly-Destert Eagle att visa ! Den ser ut såhär : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Här har jag tänkt posta bilder på pågående vapen o modeller jag håller på med ! Och ni andra får också gärna posta bilder på era modeller här ! Men än så länge så har jag bara hunnit göra en lowpoly-Destert Eagle att visa ! Den ser ut såhär : Cooooolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Cooooolt! Tack ! Men vet nån vad revolverljudet i Vice City heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Snygga texturer på den och den är hur verklig som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Här är en revolver jag gjort ! Ganska lowpoly ! EDIT: man kanske skulle lägga in bilden ! Redigerad 16 juni, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Snygg men vilket program använder du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Snygg men vilket program använder du Tack! Jag använder ZModeler ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts