50 cent Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gör det någonting om flickvännerna dör? Jag gick på en dejt med Denise och hon tyckte inte om d så hon dumpa mig, så då laddade jag spelet, för att ha kvar henne. Sen när ja körde igen så gjorde jag typ 4 uppdrag m.m. och sen skulle jag dejta Denise igen. Den här gången lyckades jag .Sen kanske jag körde 5 uppdrag o sen skulle ja på dejt me henne igen.Jag misslyckades och när jag gick ut ur resturangen så kome en polis o körde över henne så hon dog. Påverker det storyn något? eller e flickvännenra bara som extra uppdrag? Jag laddade inte som förra gången för jag hade ju kört runt 9 uppdrag.sen så köpte jag kläder o annat skit o ville spara så ja gjorde det o nu e Denise död! Gör det någonting om hon e död eller, ja vet att man får nya tjejer sen men ändå. Måste Denise finnas kvar?? Tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej det gör inget för att kunna nå 100% om det är det du menar! Du kan skjuta dem bäst du vill... Men dejatar du dem och det funkar så får du presenter av dem när du komigt upp i 85-90% med dem... Och det är ibland riktigt bra grejer man får! Så det kan vara dumt att wasta dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Som vad för grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Som vad för grejer? Kläder, det kostar dig inget om du hmnar på sjukhuste, du får behålla dina vapen om du blir tagen av snutarna, bilar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ok! Tack så JÄKLIGT mycket för all hjälp vice24! Var lite orolig där ett tag! :"> Men en flickvän kommer jag lyckas med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Här ser du vad du får av varje flickvän. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Redigerad 10 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vart brudarna finns... http://ww.perlkvist.com/gta/tjejer.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts