toxid Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Problemet är att han säger att jag måste lära mig att simma, frågan är, vart lär jag mig att simma? Snälla hjälp, det är det enda mission jag kan göra så jag måste komma förbi det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Man tränar typ stamina. Jag kan simma iaf. Redigerad 10 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxid Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Man tränar typ Stamania. Jag kan simma iaf. Jo jag vet, jag har max i stamina. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jo jag vet, jag har max i stamina. (= Höj din Lung Capacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxid Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Höj din Lung Capacity Hur gör jag det? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hur gör jag det? (= Simmar mycket under vattnet så höjs den automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxid Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Simmar mycket under vattnet så höjs den automatiskt. Tack tack, ska gå in och testa nu då! edit kommer senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tack tack, ska gå in och testa nu då! edit kommer senare! Om du inte förstog det själv så gå ner under vattnet, vänta tills din lungkraft är slut, gå upp till ytan, vänta in så han får igen till topp, sen gör om det. Går fortast så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxid Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tack GTApimpfoolife, du löste problemet, det var bara att simma lite under vattnet, höjde den mätaren ett par steg, sen kunde jag gå tillbacks till Woozie, och starta mitt uppdrag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts