KrigareN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ännu ett till problem som har orsakat mig, även fast jag står still i spelet, så blir bilden jättesuddig ibland, behöver inte åka fort med nån bil eller så, under vissa film sekvenser blir dte även så, nån patch eller nåt fel som man kan åtgärda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 VARFÖR skapar du en ny tråd!?!?!?! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29038 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 VARFÖR skapar du en ny tråd!?!?!?! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29038 Värst va du var otrevlig då är väl bra att han skapar ny tråd för nytt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Håller med vice24. Snart får man klistra en tråd på olika San Andreas fel, hela forumet är rörigt bara för att man inte kan installera. Typiskt att datorer ska vara så komplicerade, tänk att bara stoppa in en skiva och spela. Ja jag snackar om PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Håller med vice24. Snart får man klistra en tråd på olika San Andreas fel, hela forumet är rörigt bara för att man inte kan installera. Typiskt att datorer ska vara så komplicerade, tänk att bara stoppa in en skiva och spela. Ja jag snackar om PS2. Har aldrig problem, när jag har problem brukar jag lösa det själv om inte så använder jag google. Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja dom som har problem kan skicka PM till SlewME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja dom som har problem kan skicka PM till SlewME. Är glad om jag kan hjälpa till, så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Värst va du var otrevlig då är väl bra att han skapar ny tråd för nytt problem Jag ber om ursäkt om jag framstår som otrevlig! Det är inte min mening, men komigen! Kan vi inte fixa EN tråd som rör alla fel som uppstår när man installerar sitt spel!? Det finns säkert minst 8 förtillfället... Då hinner man svara i lungt tempo och de som har problem får verkligen rätt info! Istället som nu: Helt sjukt mycket olika problem som bara rengnar ner... Sammla det i en tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts