k4ttmut Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hejhej. Har precis skaffat San Andreas. Och när jag kör det laggar det rätt mycket, ändå att jag har rätt bra dator! P4 2.4 Asus 6600 256mb och jag kör låga inställningar och 800 i upplösning. Vad kan det vara för problem? Finns det nåra spec drivisar till san andreas för bättre grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Samma för mig... men jag har BÄTTRE dator än dig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du borde inte ha något större problem med det grafikkortet. Hur mycket RAM-minne har du? Testa med att sätta ner "Visual FX Quality" till Low och att stänga MIP-mapping. Prova också att köra med 16-bitars grafik och minska draw distance något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad är minimum för att det inte ska lagga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad är minimum för att det inte ska lagga ??? Helt olika beroende på prestanda. Jag har bäst i alla inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts