KrigareN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Köpte spelet idag, installera utan problem, installera även Direct X sen körde jag igång spelet och det som händer är att under "film sektionerna" i spelet så lägger det bara av och jag får ett error meddelane.... Nån som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Någon som vet vad det felet kan bero på ? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vänta i mer än 10 minuter så kommer det nog någon datakunnig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Köpte spelet idag, installera utan problem, installera även Direct X sen körde jag igång spelet och det som händer är att under "film sektionerna" i spelet så lägger det bara av och jag får ett error meddelane.... Nån som vet felet? Jag har någonting som kanske skulle passa i den här topicen: Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen. Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar... Är det bara på grund av buggarna som varnades om på gtasajten (xbox - grafik, pc - ljud) eller är det någonting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen. Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar... Den där "varmluftseffekten" tror jag ska vara där, har sett det på PC-versionen (och ps2 har jag för mig). Vet där emot inget om flimmret vid regn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det stämmer! När man kommer upp i en viss hastighet så blir bilden liksom "suddig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får oxå MASSA jävla suddig bild hela tiden, är jobbigt imo, hur får man bort det? tror faktiskt inte den ska va där... Bilden blir jättesuddig ibland, o även fast jag har low graphics så verkar de som om grafiken ändrar sig så ibland blir de segt o spela...palla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har någonting som kanske skulle passa i den här topicen: Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen. Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar... Är det bara på grund av buggarna som varnades om på gtasajten (xbox - grafik, pc - ljud) eller är det någonting annat? Det ska ju föreställa varmluft, har så hos mig med på och har aldrig tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nån som vet vad problemet är när man får de där error messaget kan gärna svara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så gta:sa fungerar bäst på plystation 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så gta:sa fungerar bäst på plystation 2? Haha, jag tror inte det är så, finns ju massor av grafikbuggar m.m. i PS2 versionen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts