Ariel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har precis skaffat SA å allt i spelet funkar bra utom en liten grej ja undrar över. det känns som att allt går långsammare än det ska när ja kör på 1024 i upplösning, jag prövade med 800 och då flöt allting på mycket bättre. är det grafikkortet som e för dåligt ? (har geforce 3 ti200 64mb) eller finns det några onödiga grafikinställningar man kan minska på så att det funkar bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja det är mycket möjligt att det beror på grafikkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ta ner "Visual FX Quality" till Low om du inte redan har gjort det. Det sparar du en del kraft på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag hade samma problem i CS med min gamla dator. Jag stängde av MSN så blev det bra. Testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts