Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HUR FÄLLER MAN UT FALLSKÄRMEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag brukar enkelt trycka på Cirkel. Men det är på PS2 förståss. Men PC vet jag ej. Antar att du har PC. Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ah, till PC-versionen! INGEN SOM VET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Läs instruktionerna du får när du hoppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det står inget, jag ska hoppa från ett högt hus! HUR FÄLLER JAG UT DEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det står inget, jag ska hoppa från ett högt hus! HUR FÄLLER JAG UT DEN? Det kan vara bra att klara flygskolan först. Det finns många minus när man fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skjutknappen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det kan vara bra att klara flygskolan först. Det finns många minus när man fuskar. Vadå fuskar? Det finns fallskärmar från första början i spelet på olika platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vänsterpil tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vadå fuskar? Det finns fallskärmar från första början i spelet på olika platser. Men jag läste i en tidigare topoic att Lindström fuskar, men det jag menade var att det kan vara bra att göra uppdragen så man lär sig att tex använda sig av fallskärm. Inte bara skryta att man kommit till Las Venturras. Som han försökte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Men jag läste i en tidigare topoic att Lindström fuskar, men det jag menade var att det kan vara bra att göra uppdragen så man lär sig att tex använda sig av fallskärm. Inte bara skryta att man kommit till Las Venturras. Som han försökte göra. Asså lol på dig jag har inte försökt skryta, jag la in en dump ifrån spelet, som topicen var till för.. om du tjaffsar en gång till reportar jag Om du har något emot mig så ta det via pm! Redigerad 10 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ctrl är det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts