Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) När jag gör uppdragen i början av storyn , där CJ och hans vän bor i det där huset , och när jag går till den röda markeringen och uppdragstexten kommer så går texten jättesnabbt så man hinner inte läsa själva texten. Alltså det går typ 1.5 sek mellan varje dialog...Hur kan jag fixa detta? + hur kan ja fixa ljudet? Ville också säga att detta gäller pc versionen av SA! Redigerad 10 juni, 2005 av Armin_boy89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Snälla kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Snälla kan någon hjälpa mig? Armin_boy89: Du måste förstå att man ibland får vänta lite mer än 20 minuter! Skiver man såhär kan det skapa irritation så svarar ingen alls! Försök att ta det lite lungt så ska du se att du fårsvar! Finns knappt en ända tråd på forumet som inte är besvarad... Okej, för att svara på din fråga! Nej, det går säkerligen inte att få texten att visas längre leer att få den större. Åtminstonde har jag aldrigt upplevt att det gått på nåt spel! Vanligtvis kan man sätta subtitels på On/off men det är nog allt, tyvärr... Jag har dock inte spelat det på pc men anatar att det är samma normer där... Men vill du försäkra dig till 100% så läs instruktionerna i din manual som du fick till spelet. Går det att göra en sjustering så står det där... Lycka till med många timmars nöje! /Vice Redigerad 10 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är nog en av buggarna, för det är likadant hos mig ibland. Det är nog bara vänta på en patch. Om du inte hinner läsa texten, vänta tills det är klart, tryck på esc och gå in på "Brief" (tro jag det heter? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är nog en av buggarna, för det är likadant hos mig ibland. Det är nog bara vänta på en patch. Om du inte hinner läsa texten, vänta tills det är klart, tryck på esc och gå in på "Brief" (tro jag det heter? ) Mm helt korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts