color Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hej jag har ett väldigt stort problem. Det går inte att stryra med musen på San Andreas. Jag har alla inställningar på defult men ändå så går det inte att styra med musen! Jag hade samma problem med Vice city. Jag har en:Compaq Presario 8000. Jag vet inte vad jag ska göra! Snälla hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Koppla in den , eller köp en ny.. eller formatera om datan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fittpipper Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har två förslag: 1. Ladda ner de senaste drivrutinerna till din mus. 2. Köp en bättre mus (t.ex. Logitech´s). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Var kan man ladda ner de? PS. jag har en ny mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 SNÄLLA HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts