Tiger| Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 För länge sedan lovade hultan att en gtasajten version 5 skulle börja arbetas på. http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=885 nu har det gått 15 månader sen den nyheten skrevs, och ingenting om den har hörts. så min fråga är självklart, när kommer gtasajten v5? tack på förhand, peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det vet nog inte ens Hultenius, den kommer när den kommer, han har nog varit upptagen på stistone om ja har fattat de rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det finns inget releasedatum för GTAsajten 5. Den kommer när den är klar. Sajten är dock så pass färdig att jag med några mindre fixar och databaskonverteringar kan sätta igång den. Hela designen är klar (förutom logo), grundkoden är klar, grundmodulerna är klara. Jag vill dock inte släppa något förens ALLT är klart. Och jag är ganska noga med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det finns inget releasedatum för GTAsajten 5. Den kommer när den är klar. Sajten är dock så pass färdig att jag med några mindre fixar och databaskonverteringar kan sätta igång den. Hela designen är klar (förutom logo), grundkoden är klar, grundmodulerna är klara. Jag vill dock inte släppa något förens ALLT är klart. Och jag är ganska noga med det. Så det är bara loggon kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kommer uppdateringen ske inom ett halvår kanske??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 @Patrik: I design-delen, ja. @tommy killer: Ett halvår låter bra. Men jag ska inte säga nått som jag får äta upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Verkar GREAT! Bara du fixar någon snygg logga nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bra, då vet jag, tack förresten, kan man inte få ett litet smakprov från sidan så man har något härligt att se fram emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Härligt då kan man ju se statestik grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts