Didier Sachs Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag undrar bara , för jag har inte hört en enda ljud bugg än, och jag har spelat oavbrutet i 4 timmar skulle ni kunna säga hur dom "låter" "är" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 KRRRSPRRCCHFSCHTSSSS... Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja då hur länge håller dom på ? (buggarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ljudbuggarna i san andreas är väl att vissa ljud försvinner ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Precis, mitt ljud försvinner rätt ofta. Riktigt störande, känslan försvinner. Ibland så buggar dialogerna oxå, den bara rabblar igenom dom. Nån som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Precis, mitt ljud försvinner rätt ofta. Riktigt störande, känslan försvinner. Ibland så buggar dialogerna oxå, den bara rabblar igenom dom. Nån som har samma problem? Jao, det är så jag upplevt ljudbugarna. Aldrig något "KRRRSPRRCCHFSCHTSSSS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts