GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 När kan man börja köpa Hus/Fabriker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) När kan man börja köpa Hus/Fabriker? Du kan köpa hus/fabriker när du klarat uppdraget shakedown,fast vissa hus/fabriker kan du köpa i början Redigerad 2 januari, 2003 av Roine89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Och typ när/av vem får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Och typ när/av vem får man det? man får det av tommy vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Hmm men om jag inte har fel så e man väl han..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 alltså Vercetti Estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Hmm men om jag inte har fel så e man väl han..... jo man e han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Har du tagit över diaz hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Hmm jag har typ precis börjat E typ bara på Death Row .... Kört fast lite där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Hmm jag har typ precis börjat E typ bara på Death Row .... Kört fast lite där När du klarar deht row så tar du över diaz hus då har du bara ett uppdrag(tror jag)kvar till shakedown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Undrar bara varför alla fastnar på "Deth Row" nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 det är svårt <_< iof så klarade ja det på bara 7 försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Vilka Fabriker/Hus kan man köpa i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Och ere nån som har någe tips om hur man kan klara det lättare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Death Row asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 "Deth Row" är inte svårt...bara döda alla gubbar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Okey =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 mm precis jag klarade de på 3 eller 4 försöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 ta dig så fort som möjligt till junkjard med en snabb bil stanna en bit utanför grinden och snipra ner killarna sen rammar du biln som står där och försök att döda alla andra oxå sen räddar du lance och kör till sjukhuset PS. döda han som du blev skjuten av igår när vi körde innan du räddar lance!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts