HOWHOW Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Nu är det såhär att min skärm är väldigt mörk, och därför har jag skaffat powerstrip som man lätt kan göra skärmen ljusare med, och det fungerar väldigt bra och har gjort det länge, både när man ser på film och när man inte gör det. Men nu är det såhär att jag inte längre kan göra skärmen ljusare när jag ser på film, det blir bara ljusare på skrivbordet, men förr kunde jag även göra ljusare när jag såg på film som sagt, och det är väldigt konstigt tycker jag. Någon som vet hur man rättar till det? EDIT: Använder VLC media player. Redigerad 10 juni, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu är det såhär att min skärm är väldigt mörk, och därför har jag skaffat powerstrip som man lätt kan göra skärmen ljusare med, och det fungerar väldigt bra och har gjort det länge, både när man ser på film och när man inte gör det. Men nu är det såhär att jag inte längre kan göra skärmen ljusare när jag ser på film, det blir bara ljusare på skrivbordet, men förr kunde jag även göra ljusare när jag såg på film som sagt, och det är väldigt konstigt tycker jag. Någon som vet hur man rättar till det? EDIT: Använder VLC media player. Beror väll helt enkelt på skärmen? har en skärm som är mörk, även om jag ändrar den till ljus blir den inte tillräckligt ljust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Tänkte på en sak Tonad Skärm HAHAHA Vad hände den blev en download Untitled_1.psd Redigerad 10 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Beror väll helt enkelt på skärmen? har en skärm som är mörk, även om jag ändrar den till ljus blir den inte tillräckligt ljust Det fungerade ju att ändra förr, det blir ingen skillnad. Bara på bakgrunden. Redigerad 10 juni, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag brukar bara öka ljusstyrkan i media player när en film blir för mörk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag brukar bara öka ljusstyrkan i media player när en film blir för mörk. Hur gör man det? Jag borde väl egentligen veta det, men jag använder inte media player, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts