epix Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Någon som har ett savegame liggande någonstans och kan ladda upp eller länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Spelet släpptes ju idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Någon som har ett savegame liggande någonstans och kan ladda upp eller länka? Orkar du inte spela eller är du allmänt dm och inte fattar att man måste kunna spela ett tag innan nån länkar wn 100% Savefil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Orkar du inte spela eller är du allmänt dm och inte fattar att man måste kunna spela ett tag innan nån länkar wn 100% Savefil? Tyst med dig, har aldrig bett om ett 100%. Däremot glömde jag att skriva vad för savegame jag ska ha. Jag behöver ett savegame som har klarat lowrider-uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tyst med dig, har aldrig bett om ett 100%. Däremot glömde jag att skriva vad för savegame jag ska ha. Jag behöver ett savegame som har klarat lowrider-uppdraget. Tror bestämt det finns ett par stycken i GTAForums San Andreas-del. Ursäkta att jag inte kan vara mer specifik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Spelet släpptes ju idag.. Inte i U.S.A. Där släpptes GTA den 7 juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min save fil... ..I ..I ..I .\/ SA_Save_inte_100.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har den inte själv men det kan ju va något http://thepiratebay.org/details.php?id=3342809 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har den inte själv men det kan ju va något http://thepiratebay.org/details.php?id=3342809 Är det detta som man kallar warez?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har den inte själv men det kan ju va något http://thepiratebay.org/details.php?id=3342809 Det kan det inte eftersom den är fake, han har bara lekt i scm'n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det detta som man kallar warez?. Beror på... savefilen är i alla fall inte warez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag har inte enns den själv, och det är ju inte enns ett spel det är en fil som du kan ladda ner på nästan villken spel sida som hällst Redigerad 10 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts