prosYium Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Pc versionen.Det stod nånstans att man kunde kontrolera sitt gäng kalla på dom osv.Men jag har inte förstått riktigt hur man gör nån som vet?Kan man typ säga åt sina grabbar att hoppa in i ens bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Pc versionen.Det stod nånstans att man kunde kontrolera sitt gäng kalla på dom osv.Men jag har inte förstått riktigt hur man gör nån som vet?Kan man typ säga åt sina grabbar att hoppa in i ens bil? Läs FAQ-tråden! EDIT: Här om du inte hittar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23291 Redigerad 10 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
prosYium Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Där stod inte ett skit som skulle kunna svara på min fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hur rekryterar jag gängmedlemmar? Gå fram till en OGF medlem, sikta på honom (R1) och tryck uppåtpil. Så här många gängmedlemmar kan du ha: 1 medlem- 1% respekt eller bättre 2 medlem - 5% respekt eller bättre 3 medlem - 10% respekt eller bättre ...och i samma mönster fortsätter det upp till 8 medlemmar och 80% respekt. Antar att du siktar på något annat sätt på PC och trycker nångon annanstans istället för uppåtpil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Hur rekryterar jag gängmedlemmar? Gå fram till en OGF medlem, sikta på honom (R1) och tryck uppåtpil. Så här många gängmedlemmar kan du ha: 1 medlem- 1% respekt eller bättre 2 medlem - 5% respekt eller bättre 3 medlem - 10% respekt eller bättre ...och i samma mönster fortsätter det upp till 8 medlemmar och 80% respekt. Antar att du siktar på något annat sätt på PC och trycker nångon annanstans istället för uppåtpil. På W eller /\ ................| Redigerad 10 juni, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) På W eller /\ ................| Hörger musknapp som standard håll in högermusknapp och sikta på en gänggubbe så du får en pil över honom, tryck på g eller h för att rekrytera honom Redigerad 10 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hörger LOL stav fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts