morferero Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag undrar kort och gott hur man ska kunna få in egna mp3 filer i SA på dator, i VC var det ju bara att flytta över filer till en mapp, så verkar det inte vara i San Andreas... läste readme'n men blev inte så mycket klokare av den Nån som förstår det här och kan förklara för mig? GRAND THEFT AUTO: San Andreas can support the playback of the users own audio files. By default the game ships with support for Windows Wave files (WAV) and Ogg Vorbis (OGG) files. Additionally, with the correct CODECS installed to your computer, you can playback MP3, WMA, M4A, etc. To facilitate playback of these formats you can - Install the latest Apple QuickTime Player or Install Microsoft Windows Media Player 9 OR 10 or Install a combined CODEC package por que maria!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du ska in i mina dokument => Gta San andreas user files => User track (där ska du lägga in dem. Förövrigt svinbra me egen radiokanal (du kan byta låt om den e för dryg genom att trycka på F5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morferero Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Aaaah okej, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tackar, Trodde först att USER tracks var nånting där man bara kunde skippa låtarna som går på radio eller liknande, och att Mp3 player tagits bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men det går ändå inte för mig.... Jag har mp3 filer och jag har stoppat dem i mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du ska sen in i spelet och in på audio settings och där inne på user track settings så står det scan eller nått tryck på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ni som ännu inte har förstått kan läsa min lilla guide här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts