Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 EDIT: Oj, blev mörkt. Hinenr itne fixa nu. Har iaf kostym från S & D eller vad det nu heter. Måste bara fråga, är det moddar eller bilar som redan finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 OKEJ once and for alla! hur faen fixar man så sköna piant jobs på sina bilar? Jag kan bara ha bas färgerna blå svart vit osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kanske lite tråkig men jag tycker att stilen är clean och har alltid använt den. I övrigt så tycker jag att ZliPP's stil var snyggst.. vart köpte du dom där kläderna? Min CJ: Har du dubbla M4 eller är det nån bugg? Hur får man M4 isåfall? Har hitman skill på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det finns två ställen med specialgrejer, blla painjobs. Wheels of archs 8eller nåt sånt) i SF och low rider placet i LS. http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...hicle_modifying Länken funkar inte för mig nu, men där llästejag här om dan. På båda de där garagen är det bara vissa bilar som funkar att modda. Har du klarat bil-asseten i SF så går mångav bilarna i den byggnaden att modda i garaget i SF. Hinner inte skriva mer utförligt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min cj: (Bilden finns i "Stylade bilar" också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min CJ bredvid sin snygga bil. Har alltid gillat grönt... Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min cj: (Bilden finns i "Stylade bilar" också) Hemulen: Sköna bilar, cool snubbe, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fulast http://img209.echo.cx/img209/9454/lol0uz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Fulast Hah, sexy *just kiddin'* xP Redigerad 23 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hah, sexy *just kiddin'* xP Hehe eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mad-Wille vad kan man styla sin bil så jävla bra kan du peka ut vad garaget ligger?snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Mad-Wille vad kan man styla sin bil så jävla bra kan du peka ut vad garaget ligger?snälla :'( Det är inte min bil :"> EDIT: Det är inte min bild över huvud taget så jag vet inte Redigerad 23 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det är ju bara att dra till "Wheels of archs" eller något namn i den stilen. Ligger i SF (kolla på kartan bara). Det ligger i ett område med radhus eller mindre hus om jag inte minns fel. Det "andra" av de två garagen dvs. Bara 6st olika modeller går att modda om jag minns fel. Dock väldigt mycket... Men det är coolare med spoilers på Manana och såna bilar, eller hur Redigerad 23 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Här kommer lite CJ bilder. I Los Santos är CJ en riktig gangsta. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/My_CJ_Gangsta.JPG I San Fierro är han en streetracer. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/My_CJ_Racer.JPG I Las Venturas är han en riktig rikeman. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/My_CJ_Rich.JPG Jaja, han är väl lite schizofren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fin insperation Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Exakt sådär brukar jag göra Alltså att man byter klädstil beroende på vilken stad man är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Min CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Härlig käpp och allt (stavning) Redigerad 23 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, jag gillar den käppen. Har kvar den än (den bilden som är där tog jag för länge sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hemulen: Sköna bilar, cool snubbe, Thx, gjorde båda på typ 15 min endast för den bilden... bilarna står orörda i garaget i bakgrunden och jag har inte orkat byta kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts