ZliPp Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nya kläder http://img158.echo.cx/img158/4356/mycj4xk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 "Min" CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Min CJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Min CJ! Vart finns ballas jackan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det där är ingen Ballas- jacka!!!!!!!!!!11 Jävla boeg!!!!!!!!! Nä, skämt åsido finns den på Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det där är ingen Ballas- jacka!!!!!!!!!!11 Jävla boeg!!!!!!!!! Nä, skämt åsido finns den på Victim. Ha ha, bli inte så sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Min CJ: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ha ha, vilket sätt att hålla kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ingen behöver en bild på min CJ. han har samma kläder på sig somi början i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Min CJ bredvid sin snygga bil. Har alltid gillat grönt... Redigerad 22 juni, 2005 av djsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Min CJ bredvid sin fina bil och sin fina gröna klädsel Haha, så äkta Grove Street style! Känns som lite pimp-style på de där kläderna tillsammans. =) Bilen var också trevligt stylad. Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ursäkta offtopic men var kan man köpa finkläder till Callepojken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min CJ bredvid sin snygga bil. Har alltid gillat grönt... Snyggast hitills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snyggast hitills! YES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Håller med renard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) http://www.lennefalk.com/other/gtasa_klader.jpg EDIT: Oj, blev mörkt. Hinenr itne fixa nu. Har iaf kostym från S & D eller vad det nu heter. Redigerad 22 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kanske lite tråkig men jag tycker att stilen är clean och har alltid använt den. I övrigt så tycker jag att ZliPP's stil var snyggst.. vart köpte du dom där kläderna? Min CJ: Redigerad 22 juni, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Byter kläder ideligen men just nu har han dyraste krimskramset (shades och chains) från Didier Sachs. Mercury Hood (Stavning?) från Sub-Urban. Blue jeans från Binco och Hi-Tops nånting från Binco. Samt Elvis Hair Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kanske lite tråkig men jag tycker att stilen är clean och har alltid använt den. I övrigt så tycker jag att ZliPP's stil var snyggst.. vart köpte du dom där kläderna? Min CJ: Eeee.... 2 st M4:or ? .. hur fan får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kanske lite tråkig men jag tycker att stilen är clean och har alltid använt den. I övrigt så tycker jag att ZliPP's stil var snyggst.. vart köpte du dom där kläderna? Min CJ: Jag köpte kepsen på victim, tröjan på victim, klockan på victim, halsbandet på victim, solglasögonen på victim, resten på pro laps. edit, victim i san fierro, och pro laps i los santos(80% säker på det iaf ) Redigerad 22 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts