pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tycker min C.J ändå var bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej itne speciellt... dock var Gutsie rätt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej itne speciellt... dock var Gutsie rätt snygg Du har ju ingen humor..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Du har ju ingen humor..... Det har isånnafall inte jag heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Min CJ: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Het bild elit (i signaturen) men e det tillåtet att ha sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vägra skriva EDIT ontopic: Tjenare. Mr. T Fan va snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vägra skriva EDIT ontopic: Tjenare. Woah! Mr. T Skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jaja , min CJ är nog för snygg för att visas här http://pr4y3r.nedde.com/CJ%20CJ.jpg Redigerad 14 juni, 2005 av Pr4y3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Den va inte jätte snygg...men vems e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 .varför är det ingen som glider runt med skämtglasögonen? (förstorad bild så man ser att det föreställer CJ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Min CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Så här ser han ut. Fick dra ner mycket på kvalitén för att den skulle få laddas upp. Vart har du köpt kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Har PS2 versionen, därav bilden, men man ser ju nånting iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Min CJ: LOL min cj ser nästan precis likadan ut ^^ http://img232.echo.cx/img232/6466/mincj3ud.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fan vad gött med lite pc-bilder på folks CJ, innan när det bara var bilder på folks tv-skärmar min CJ kommer snart, får spelet om några dar (kanske idag eller imorrn) fast jag kommer typ ändra hans utseende hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/mycj.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 *bild* Haha, leker du Picasso eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha, leker du Picasso eller? Nja, något gör att han ser lite fransk ut. Vet inte vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cool_boy_emme Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Får väl lägga upp en jg me då (lite olika vinklar Hur gör du för att få en hjälm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Mäktig turned mäktigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts