Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Har fixat nya kläder till min och mer pengar. Redigerad 22 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det här e min CJ =) Hehe ser ut som en Ballas Member Hur gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hur gjorde du det? Moddade 2 rags bara? o sen fixade nåt liknande plagg för braller, tröja etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Moddade 2 rags bara? o sen fixade nåt liknande plagg för braller, tröja etc Men hur moddar man så enkelt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men hur moddar man så enkelt själv? Öppnar gta3.img o ändrar färgerna i nåt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Öppnar gta3.img o ändrar färgerna i nåt program? Vilket program? ja är intresserad av sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 I guess i slap mine up to OMG you look like me! Fast min CJ har blonde Cornrow och gold cuban chain, andra skor och andra tattoos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vilket program? ja är intresserad av sånt. Men shit, ta o kolla modding forumet, där får du reda på det du vill veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Men shit, ta o kolla modding forumet, där får du reda på det du vill veta.. Men ja gillar inte modding forumet alla bara snackar om txd och dff filer och sånt shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Men ja gillar inte modding forumet alla bara snackar om txd och dff filer och sånt shit. Ta inte illa upp men e dum eller? Modding forumet är till för att snacka om modding, du ska INTE snacka om modding i San andreas delen...fortsätter du göra det så kommer du få varningar till slut kanske det leder till hybernatig, så posta i modding forumet, även om det är otrevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ta inte illa upp men e dum eller? Modding forumet är till för att snacka om modding, du ska INTE snacka om modding i San andreas delen...fortsätter du göra det så kommer du få varningar till slut kanske det leder till hybernatig, så posta i modding forumet, även om det är otrevligt Ok ja ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ok ja ska göra det. Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 OMG you look like me! Fast min CJ har blonde Cornrow och gold cuban chain, andra skor och andra tattoos. Var kan man köpa ''Gold Cuban Chain'' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Var kan man köpa ''Gold Cuban Chain'' ? Chains: Dogtags (Binco) Africa Pendant (Binco) Silver Cuban (SubUrban) L.S. Chain (SubUrban) Stop Watch (ProLaps) Saints Chain (ProLaps) Leaf Chain (Zip) Gold Chain (Zip) Silver Chain (Victim) Gold Chain (Victim) Cross Chain (Didier Sachs) Dollar Chain (Didier Sachs) Finns ingen som heter Gold Cuban Chain, enbart Gold Chain, och det är dom jag markerat med svart stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Inte orkat spela någonting så jag är fortfarande i början av spelet. Denna tråd inspirerade mig till att börja lira igen Detta är iaf min CJ för tillfället (dålig bild), Återkommer med update inom kort Redigerad 26 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Inte orkat spela någonting så jag är fortfarande i början av spelet. Denna tråd inspirerade mig till att börja lira igen Detta är iaf min CJ för tillfället (dålig bild), Återkommer med update inom kort Fint, men man ser typ inget, kan du säga vad för kläder han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Fint, men man ser typ inget, kan du säga vad för kläder han har? Markera bilden med musen så blir det ljusare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Eller höj ljuset på skärmen några sekunder . snygg dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Chains: Dogtags (Binco) Africa Pendant (Binco) Silver Cuban (SubUrban) L.S. Chain (SubUrban) Stop Watch (ProLaps) Saints Chain (ProLaps) Leaf Chain (Zip) Gold Chain (Zip) Silver Chain (Victim) Gold Chain (Victim) Cross Chain (Didier Sachs) Dollar Chain (Didier Sachs) Finns ingen som heter Gold Cuban Chain, enbart Gold Chain, och det är dom jag markerat med svart stil. Okej. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Markera bilden med musen så blir det ljusare. Nej, och min skärm e så pass sliten så den e mörk, även om jag har ljusaste på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts