addeusa Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tja, tänkte bara kolla om någon vet om det är någon skillnad på xbox utgåvan beroende på om det är PAL eller den som släpps i USA (vad det nu heter)?? Då menar jag typ. censur, upplösning, andra uppdrag m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skillnaden mellan PAL och NTSC är ingen annan än att dom är anpassade för olika tvsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det och att om du har en NTSC-version av Xbox så kan du inte spela PAL-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag kan då spela både NTSC och PAL på min xbox, kör iofs. direkt från hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts