Snoozer Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu är jag chockad! Jag kom hem från skolan precis och kollade i brevlådan för att ta in posten till mina föräldrar. Då fick jag syn på en AVI från Webhallen... Då kom jag på att jag hade bokad San Andreas för ett halvår sedan typ... Blev helt chockad!! Fyfan alltså... Jag är GLAD!! :DD Måste bara berätta detta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Roligt för dig! Själv får jag vänta över helgen eftersom mitt inte dök upp idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dök det inte upp? Från CDON? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dök det inte upp? Från CDON? Mitt har inte dykit upp än...... Blir snart galen! Fast beställde från Discshop. Det står att den är levererades igår. Det har tagit en dag att få hem de jag beställt från Discshop efter att de har levererat varan. Men inte fan har det kommit någonting i lådan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Mysko Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker nästan det är lite vardgassnack detta. Vem bryr sig.? Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts